Το αφεντικό τρελάθηκε και μοιραζει λεφτά: 2000 ευρώ σε όσους οδηγούς εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό με εντολή Μητσοτακη

Αποζημίωση 2.000 ευρώ για κάθε όχημα που εγκλωβίστηκε στην Αττική Οδό ζήτησε ο Πρωθυπουργός από την παραχωρησιούχο εταιρεία της Αττικής Οδού ώστε να αποζημιωθούν οι άνθρωποι … Συνεχίστε να διαβάζετε το Το αφεντικό τρελάθηκε και μοιραζει λεφτά: 2000 ευρώ σε όσους οδηγούς εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό με εντολή Μητσοτακη.