19/04/2021

Επειδή το μνημόνιο δεν ήταν η αρχή

Array

Τελειώματα του έτους 2012 σε μια χώρα όπου, οι οικονομικές δολοφονίες πολιτών (: αυτοκτονίες τις ονομάζουν πλέον) είναι σύνηθες και καθημερινό φαινόμενο, πρώην νοικοκύρηδες κοιμούνται σε παγκάκια και τρέφονται από την “ελεημοσύνη” megaλων καναλιών και εγκληματικότητα που οργιάζει σε κάθε άκρη της Γης της, πότε ως “δράκοι” της Πάρου, και πότε ως “τέρατα” της Ξάνθης.

Παράλληλα, τα ναρκωτικά που κυκλοφορούν πλέον παντού δίνουν το απαιτούμενο δικαιολογητικό σε κάθε υπανθρωπάριο να ομολογεί τα στυγνά του έργα, χωρίς καμία ντροπή, αλλά και επικαλούμενο τα …. ψυχολογικά του προβλήματα.

Είναι τα προηγούμενα η αιτία ; Είναι οι αφορμές ; Είναι ο λόγος που η Κοινωνία νοσεί βαριά και αυτή η νοσηρότητα της εκφράζεται μέσω των πιο πάνω καταστάσεων ; Όχι. Είναι οι ξένες επικυριαρχίες στην χώρα, μέσω των μνημονίων και των υποτακτικών τους, για τις οποίες γελιέται όποιος νομίζει ότι ξεκίνησαν το 2009.

Δεκαετίες έστηναν, προετοίμαζαν, διοργάνωναν δημιουργούσαν μηχανισμούς, κατευνασμού δικού μας και λεηλασίας των πάντων. Πότε μέσω εντολών και … Ευρωπαϊκώνοδηγιών (: π.χ. Κοινή Αγροτική Πολιτική) και πότε μέσω εταιρειών (;;;;) τους.

Και σε όλα αυτά πανταχού παρόν το Κοινοβούλιο που τους έδινε την “απαιτούμενη” νομιμότητα με τους εκπροσώπους του.


Μια εξ αυτών των εταιρειών είναι και η ΑΕΠΙ. Η εταιρεία των … πνευματικών δικαιωμάτων, όπου με πλήρη αδιαφάνεια εκπροσωπεί το 99% των δημιουργών. (Έτσι. Σαν τις παρωδία εκλογές της Χούντας, άφησε και ένα ποσοστάκι απ΄ έξω από την εκπροσώπησή της).

Την ΑΕΠΙ που ιδρύθηκε με τον Νόμο 2121/1993 και σύμφωνα και με την έρευνα του Κώστα Βαξεβάνη που την βλέπουμε στα δύο του video http://www.koutipandoras.gr/?p=18567 καιhttp://www.koutipandoras.gr/?p=19106 και στην οποία, πληρώνουν καφενεία, delivery, μεγάλα νυκτερινά μαγαζιά, αλλά και taxi !!!! Ναι. Πληρώνουν και αυτά, διότι “αναπαράγουν μουσική μέσω του ραδιο-cd τους και οφείλουν να πληρώσουν στον δημιουργό”.

Και αν εγώ ο ταξιτζής είμαι Πόντιος ή Πελοποννήσιος και ακούω Ποντιακά ή Δημοτικά, σε ποιόν αποδίδουν τα διακαιώματα ; Στους συνθέτες των δημωδών που έχουν πεθάνει προ εκατονταετιών ; Που τις περισσότερες φορές είναι και άγνωστοι ; Είναι ένα ερώτημα όπου δεν υπάρχει απάντηση αφού η ΑΕΠΙ δεν δίνει την παραμικρή απάντηση και πράττει ότι θέλει επειδή έτσι θέλει.
Σύμφωνα με την έρευνα του Βαξεβάνη, αλλά και την παντελή ανυπαρξία στοιχείων περί αυτής ο κάθε Έλληνας Πολίτης, δεν μπορεί να γνωρίζει ποιούς εκπροσωπεί, αλλά και πως αποδίδει – μοιράζει τα χρήματα των εσόδων της (: αφού είναι ανώνυμη εταιρεία έχει έσοδα). Τώρα το που στηρίζει την ύπαρξή της ; Στον ανωτέρω αναφερόμενο Ν. 2121/1993, ο οποίος κατά την έρευνα γράφτηκε από το νομικό επιτελείο της ιδίας της εταιρείας και δόθηκε (μπορούμε και εμείς να κάνουμε κάτι ανάλογο για να παίρνουμε έσοδα από όσους παρακολουθούν τα κοτσύφια ;;;) για ψήφιση στην Βουλή.

Κοιτάζοντας την σελίδα της ΑΕΠΙ http://www.aepi.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=20&Itemid=41 παρατηρούμε μεταξύ των άλλων να συνυπάρχουν (sic έκφραση) οι Ρόμπερτ Ουίλιαμς στιχουργός του ύμνου της ΝΔ με τονΠαντελή Γρετζελιά (: γνήσιο εκφραστή του πασοκ και επί σειρά πολλών ετών Δήμαρχο Ν. Φιλαδέλφειας). Θα μου πει κανένας : Δημοκρατία έχουμε και τα πολιτικά φρονήματα δεν έχουν να κάνουν με την επαγγελματική αποκατάσταση.
Βεβαίως, αλλά έχουμε και κάτι άλλες απορίες.

Επί παραδείγματι. Στο ψάξιμο επάνω βρίσκουμε και τον κύριο Δημήτρη Αλευρά http://aepi-free.blogspot.gr/2011/06/blog-post.html, ο οποίος είναι εξέχον στέλεχος της ΑΕΠΙ. Έχει σχέσεις με τον Μεσσήνιο Νάσο Αλευρά ; Μια ερώτηση απευθύνουμε. Απλά μια ερώτηση.
Και με την ευκαιρία, η συναφής εταιρεία πνευματικών δικαιωμάτων Θεατρικών έργων και συγγραμμάτων ΣΟΠΕ Ο.Ε. (: η πλήρης επωνυμία της είναι “Κ. Σαμαράς και Σια Ο.Ε. ΣΟΠΕ”), συνωνυμία ε;

Υ.Γ. Δεν στα παίρνουν ετσιθελικά μόνο τώρα με τα μνημόνια Έλληνα. Χρόοοοονια σταπαίρνουν και εσύ ήσουν καθησυχασμένος πίσω από μια …. tft 3d led τηλεόραση.

Καλή Χρονιά να έχουμε (λέμε και καμία μπούρδα να περνάει η ώρα).

Ο Ενδοσκόπος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ