Τραυματισμός μαθητή από εισβολή γονέα σε κατάληψη

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα ανήκουστο περιστατικό συνέβη στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στο 3ο ΓΕΛ της πόλης το οποίο τελεί υπό κατάληψη, όταν ένας πατέρας, με τη βοήθεια του διευθυντή, εισέβαλε μέσα στο σχολείο σπάζοντας την πόρτα με αποτέλεσμα να τραυματίσει ελαφρά κάποιοι μαθητές.

Σύμφωνα με το seleo.gr, γονιός έσπασε την πόρτα εισόδου σε αίθουσα όπου πραγματοποιούσαν γενική συνέλευση οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ. και όπως ήταν αναμενόμενο το θέμα έχει λάβει ήδη διαστάσεις.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Γονέων και Κηδεμόνων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Θανάσης Κοκονάς αναφέρει πως «Είναι το πρώτο τέτοιο βίαιο περιστατικό που έχουμε στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, ωστόσο εκείνο που μας προβληματίζει ακόμη περισσότερο είναι η στάση του διευθυντή του σχολείου, με τη συνδρομή του οποίου συνέβη το βίαιο περιστατικό».

Αναφορικά με το γεγονός αυτό η Ομοσπονδία κάνει λόγο για «διάφορους τραμπούκους» που έχουν αναλάβει «ειδικό ρόλο» στην προσπάθεια της κυβέρνησης «να σπάσει τις καταλήψεις και τις κινητοποιήσεις των μαθητών».

«Τα παιδιά χρειάζονται συμπαράσταση. Τα αιτήματά τους είναι δίκαια και είναι αιτήματα όλων μας» τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Κοκονάς.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της Ομοσπονδίας αναφέρονται τα εξής:

«Αναρωτιόμαστε από ποιον είναι υποκινούμενοι οι “αγανακτισμένοι” γονείς που με βίαιο και τραμπουκικό τρόπο προσπαθούν να επιβάλουν τη γνώμη τους χτυπώντας μαθητές την ώρα που δημοκρατικά συνεδριάζουν για να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού διευθυντή όταν συνδράμει σε τέτοιες ενέργειες; Καλούμε το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και τους γονείς του σχολείου αλλά και της περιοχής να καταδικάσουν τη συγκεκριμένη ενέργεια.

Όσο και να επιδιώκει η κυβέρνηση και διάφοροι να επιβάλουν σιγή νεκροταφείου στα σχολεία που αγωνίζονται για τα αυτονόητα, η προσπάθειά τους δεν θα περάσει. Αυτό που λείπει από τα σχολεία σήμερα δεν είναι οι δυνάμεις καταστολής και η αστυνομοκρατία, αλλά η επαρκής χρηματοδότηση για να λυθούν προβλήματα, όπως οι ελλείψεις καθηγητών, προσωπικού καθαριότητας, αιθουσών για να μη στοιβάζονται σε 25άρια τμήματα. Αυτό που χρειάζονται οι μαθητές δεν είναι οι εισαγγελείς και ο αυταρχισμός, αλλά η προστασία της υγείας τους, η ολόπλευρη μόρφωση και ο ελεύθερος χρόνος που εξαφανίζεται ανάμεσα στο σχολείο-εξεταστικό κέντρο και τα πανάκριβα φροντιστήρια!»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ