Η τηλεόραση ήταν πάντα ένας χώρος γεμάτος ίντριγκες, εντάσεις και πισώπλατα μαχαιρώματα. Για αυτό οι φήμες που ακούγονταν εδώ και λίγο καιρό για ρήξη στις σχέσεις αναμεσα στη δημοσιογραφική ομάδα μεγάλου καναλιού και της διεύθυνσης προγράμματος δεν μας είχε παραξενεύσει.
Τελικα όμως τα πράγματα είναι πιο σοβαρά από όσο φανταζόμασταν ή θα περιμέναμε. Τι έχει γίνει; Στο κανάλι θέλουν να αλλάξουν ώρα στο δελτίο ειδήσεων και να το πάνε νωρίτερα για να απελευθερωθεί χρόνος στην prime time ζώνη του καναλιού ώστε να μεταδίδεται γνωστό τουρκικό σήριαλ το οποιο φιλοδοξούν να ανατρέψει τα τηλεοπτικά δεδομένα όπως τα ξέρουμε σήμερα.
Η δημοσιογραφική ομάδα και οι παρουσιαστες του δελτίου είναι στα κάγκελα, άλλοι γιατί θεωρουν ότι θα η αλλαγή της ώρας θα αποδομήσει την ποιότητα και την αξιοπιστία του δελτίου και άλλοι γιατί θεωρουν ότι πλέον συρρικνώνεται στη συνείδηση του κόσμου η δημοσιογραφική παρουσία του καναλιού και πολύ σύντομα θα μείνουν άνεργοι.
Η ώρα στην οποία σχεδιαζουν να μεταφέρουν το δελτίο ειδήσεων είναι για σαπουνόπερες και όχι για ενημερωση με ποιότητα, ήθος και αξιοπιστία όπως παραδοσιακά πρεσβεύει δεκαετίες τωρα το δελτίο του καναλιού, λένε οι διαφωνούντες με τις αλλαγές που σχεδιάζονται.
Αν μαλιστα η αλλαγή της ώρας του δελτίου ειδήσεων γίνει τελικά με στόχο να βρεθεί χρόνος για τη νέα τουρκική σειρά την οποία λόγω και της τουρκικής προκλητικότητας δεν έχει ανακοινώσει ακόμη επίσημα το κανάλι τότε είναι πολύ πιθανόν η δυσαρέσκεια να πάρει άλλη μορφή πιο σκληρή που θα μπορούσε να οδηγήσει και σε ομαδικές αποχωρήσεις από το κανάλι πριν απαξιωθούν επαγγελματικά τα μέλη της δημογραφικής ομάδας του καναλιού.
Απο την πλευρά του το κανάλι υποστηρίζει πως η αλλαγή ώρας δεν θα αποτελέσει πλήγμα στην αξιοπιστία του δελτίου ειδήσεων του καναλιού ούτε στην δημοσιογραφική ελευθερία των συντελεστών του. Αντιθέτως η οικονομική βοήθεια που θα λάβει το κανάλι από τις διαφημισεις αξιοποιώντας με καλύτερο σχεδιασμό την prime time ζώνη του θα βοηθησει και το ίδιο το δελτίο ειδήσεων καθώς θα αυξηθεί το budget του σε σημαντικό βαθμό από την εισροή χρημάτων από τις νέες διαφημισεις.