ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Αρμένιοι άναψαν κεριά για να τιμήσουν τους πεσόντες στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ (βίντεο)

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Εκατοντάδες Αρμένιοι που ζουν στην Ελλάδα διαμαρτυρήθηκαν το βράδυ του Σαββάτου  για την εισβολή του Αζερικού στρατού στο Αρτσάχ (η αρμενική ονομασία του Ναγκόρνο Καραμπάχ) με την συνδρομή της Τουρκίας.

Οι συγκεντρωμένοι άναψαν κόκκινα κεριά με τα οποία σχημάτισαν έναν σταυρό και προσευχήθηκαν για τα θύματα που έχουν ως αμυνόμενοι, ενώ φώναξαν συνθήματα ενάντια στην επιθετικότητα του Αζερμπαϊτζάν αλλά και τον τουρκικό επεκτατισμό.

ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις