Έξω φρενών φαίνεται πως είναι οι πελάτες της Alpha Βank, αφού όπως φαίνεται η τράπεζα χρεώνει ακόμη και τις δωρεάν υπηρεσίες, σύμφωνα με εκτενές αφιέρωμα του newsbreak.gr
Οι πελάτες αφού δεν βρήκαν καμία ανταπόκριση διά τηλεφώνου, είδαν και απόδειδαν και εξέφρασαν τα παράπονά τους, μέσω της επίσημης σελίδας της εν λόγω τράπεζας στο Facebook (https://www.facebook.com/alphabankbonus)
Συγκεκριμένα μία πελάτισσα της τράπεζας, γράφει:
«Τέλος και τα bonus και η Alpha! Μετά από 28 χρόνια κάτοχος καρτών σας και τους τελευταίους μήνες δεν έρχεται κανένα email ειδοποίησης έκδοσης των λογαριασμών των καρτών, για τις οποίες ούτε 1 λεπτό τόκους δεν έχω πληρώσει όλα αυτά τα χρόνια, και πληρώνονται πάντα με πάγια εντολή όλο το ποσό!
Αποτέλεσμα: χωρίς ειδοποίηση τους τελευταίους 4 μήνες, δεν έκανα μεταφορά χρημάτων για τις πληρωμές τους και χρεώνατε τόκους! Τώρα που σταμάτησαν όλα, βρήκε τρόπο να εισπράττει από αλλού η Alpha Bank Bonus! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Υπάρχουν κι άλλες τράπεζες!».
Αμέσως η Alpha Bank σπεύδει να απαντήσει στην παραπονεμένη πελάτισσα, προκειμένου να την καθησυχάσει.
«Αγαπητή (…) , παρακαλούμε στείλτε μας τα προσωπικά σας στοιχεία (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας) προκειμένου να επικοινωνήσει μαζί σας εκπρόσωπός μας για το θέμα της έκδοσης λογαριασμών που μας αναφέρετε. Είμαστε στη διάθεσή σας», με την πελάτισσα, ούσα αγανακτισμένη να απαντάει:
«Αν και έχω ήδη μιλήσει 3 φορές τους προηγούμενους μήνες, και δεν άλλαξε τίποτα, σας τα έστειλα σε μήνυμα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια πελάτισσα, πριν λίγες μέρες είχε εκφράσει στην σελίδα της τράπεζας ακόμη ένα παράπονό της.
«Και εκεί που κάνουμε την ενεργοποίηση των πιστωτικών καρτών της άλφα δωρεάν από την εφαρμογή, τι να δω. Κάνοντας δωρεάν την ενεργοποίηση είπα να κάνω και την κάρτα enter. ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΑΥΤΉ ΜΕ ΧΡΕΏΣΑΤΕ 5 ΕΥΡΩ.! ΝΤΡΟΠΉ ΣΑΣ», με ακόμη έναν πελάτη να δείχνει να συμπάσχει μαζί της με το παρακάτω σχόλιο:
«και κάθε χρόνο εκεί χρέωση 10 ευρώ να ξέρετε…και εγώ είναι να την κόψω από βδομάδα».
Η μόνη απάντηση όμως που έλαβαν από την τράπεζα ήταν να καλέσουν στην Εξυπηρέτηση πελατών, προκειμένου να διευθετηθεί το θέμα τους.
«Αγαπητή (…) , καθώς η σελίδα είναι ενημερωτική για το Πρόγραμμα Bonus και δεν διαχειρίζεται προσωπικά δεδομένα, θα σας προτείναμε να καλέσετε την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 326 0000 για το ζήτημα που μας αναφέρετε. Είμαστε στη διάθεσή σας».