23/09/2021

Η συντήρηση και αξιοποίηση των C-130 της Πολεμικής μας Αεροπορίας πρέπει πάση θυσία να γίνει στην Ελλάδα

Η συντήρηση αεροσκαφών της πολεμικής αεροπορίας έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις. Κρίσιμα ερωτήματα για την Κυβέρνηση

Του Μπάμπη Παπασπύρου
Γράφει το enikos.gr σε άρθρο του:  «Με πυρετώδεις ρυθμούς τρέχουν οι διαδικασίες ετοιμασίας των τριών μεταγωγικών αεροσκαφών C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας, που εδώ και χρόνια παραμένουν «παρκαρισμένα δίχως αύριο» στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ. Σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, δεδομένου ότι δεν θα προκύψει κάποιο απρόοπτο, μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου θα έχει ταξιδέψει το πρώτο αεροσκάφος για το Ισραήλ, με τα υπόλοιπα δύο να ακολουθούν το επόμενο χρονικό διάστημα, μέχρι τον Μάρτιο….»

Ας αφήσουμε το άρθρο και ας δούμε το όλο το θέμα στην σωστή του διάσταση.

Θα θέλαμε να τονίσουμε στο σημείο αυτό πως η βαρειά-εργοστασιακή συντήρηση είναι μια ιδιαίτερα σοβαρή, υπεύθυνη και υψηλής τεχνογνωσίας εργασία. Εδώ ένα αυτοκίνητο ή μια ηλεκτρονική συσκευή αξίας όταν παρουσιάζει σοβαρές και εκτεταμένες βλάβες δεν τα πάμε σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο για προφανείς λόγους.

Σκεφτείτε λοιπόν την συντήρηση αεροσκαφών της πολεμικής αεροπορίας που έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις, ποιοτικά πρότυπα, εξειδικευμένο-πιστοποιημένο προσωπικό, ειδικές διεργασίες και προδιαγραφές ασφαλείας…

Εξουσιοδοτήσεις
Γι αυτό και ο κατασκευαστής των C-130 η Lockheed Martin, μετά από αυστηρό έλεγχο και ειδική αξιολόγηση έχει εξουσιοδοτήσει παγκόσμια μόνο δώδεκα εταιρείες αεροναυπηγικής μια από τις οποίες και η ΕΑΒ, για την συντήρηση των C-130.

135251001 3945294765510116 4766155890386758728 o

135787069 3945295022176757 6373223013721122026 o

Στην λίστα των εξουσιοδοτημένων εταιρειών όπως προκύπτει από την ιστοσελίδα της Lockheed Martin  δεν περιλαμβάνεται καμιά ισραηλινή εταιρεία!

Τι μας λέει λοιπόν το άρθρο πως η κυβέρνηση θα στείλει τα C-130  για συντήρηση σε μη εξουσιοδοτημένη εταιρεία. Σε μια εταιρεία που στο παρελθόν ζητούσε συνδρομή της ΕΑΒ σε διεθνείς διαγωνισμούς συντήρησης C-130, επειδή η ίδια δεν είχε σφραγίδα. Δεν είχε εξουσιοδότηση από την κατασκευάστρια εταιρεία την Lockheed Martin.

Κρίσιμα ερωτήματα για τη συντήρηση των αεροσκαφών C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας, που πρέπει να απαντηθούν
Θα μας δώσει εγγύηση η εταιρεία του εξωτερικού για τις εργασίες που θα εκτελέσει;

Μπορεί κάποιος να μας πει από τους αρμόδιους την εφικτότητα μεταφοράς, το κόστος αυτού του εγχειρήματος και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης;

Η εκτίμησή μας είναι πως όπου κι αν μεταφερθούν (αν μεταφερθούν) δεν πρόκειται να παραληφθεί συντηρημένο αεροσκάφος C-130 σε λιγότερο από 1,5 χρόνο…

Τι είδους συμφωνία ή και σύμβαση  έχει υπογραφεί με την ισραηλινή εταιρεία και με τι όρους;

Τα έχουν σκεφτεί όλα αυτό στο ΓΕΑ και το ΥΠΕΘΑ;

Αυτά τα ερωτήματα είναι σοβαρά και πρέπει να απαντηθούν.

Προτάσεις και άμεσες ενέργειες
Για να προλάβουμε ερωτήματα του τύπου τι άλλο θα μπορούσε να γίνει… Απαντάμε πολλά:

Να ενισχυθεί η ΕΑΒ με προσλήψεις
Μέχρι να συμβεί αυτό και επειδή παίρνει χρόνο, συνεργασία με Π.Α και άμεση ενίσχυση της ΕΑΒ με προσωπικό της Π.Α, που θα αποκτήσει και δεξιότητες εργοστασιακής συντήρησης

Εσωτερικές μετακινήσεις προσωπικού της ΕΑΒ
Χρησιμοποίηση συνταξιούχων τεχνικών της ΕΑΒ με σύμβαση ορισμένου χρόνου
Συνέργειες με εταιρείες του χώρου πιστοποιημένες στα C-130, που θα εργάζονται στον χώρο της ΕΑΒ, υπό τον έλεγχο, κατεύθυνση και συντονισμό της ΕΑΒ

Η συντήρηση και αξιοποίηση των C-130 της Πολεμικής μας Αεροπορίας πρέπει πάση θυσία να γίνει στην Ελλάδα.

newsbreak.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ