Αποκωδικοποιώντας τον (αληθινό) Όμηρο – Ομηρικά νομοσχέδια, έτοιμα προς ψήφιση

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Του Χρυσόστομου Τσιρίδη.

Ο πιο εργατικός (και πιο…αδικημένος) θεός του Ολύμπου, ο ΗΦΑΙΣΤΟΣ (Διαδίκτυο).

CE321971 EFD0 412E 8B02 B5C1BC1C9C78

(Μας λέει κάτι διαχρονικό αυτό;). Ας μην ξεφύγουμε όμως από το…νομοσχέδιο.
.
“Το πολύ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι ότι όλα αυτά τα…ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ περί ΕΡΓΑΣΙΑΣ
λέγονται από τον ιδιοφυή Έλληνα Ποιητή, σε μια ιστορική περίοδο στην οποία κυριαρχεί το ΔΟΥΛΟΚΤΗΤΙΚΟ σύστημα”.
.
Από μόνο του είναι ΑΘΛΟΣ ανθρωπιστικής Σκέψης (!).
.
Αποκωδικοποιώντας λοιπόν τον Όμηρο.Όταν η Ελλάδα παρήγαγε ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ (!).
Σήμερα, ορισμένα χαρακτηριστικά του Ομηρικού νομοσχεδίου περί ΕΡΓΑΣΙΑΣ
.
— Η εργασία είναι η βάση πολιτισμού και προόδου
.
— Η εργατικότητα πέρα από ενστικτώδης διάθεση, είναι και
υπόθεση Παιδείας-Αγωγής. Μαθαίνει κάποιος να εκτιμάει την Αξία της εργασίας (βεβαιώνει ο Όμηρος, ΗΔΗ από το 800 π.Χ)
.
— Η σωστά αμειβόμενη εργασία είναι η προϋπόθεση της αξιοπρέπειας του ανθρώπου και κατεπέκταση (κατ’ επέκτασιν, αν θέλετε) της γενικότερης ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ του θέσης (διαπιστώνει ο Όμηρος, ΗΔΗ από το 800 π.Χ).
.
— Ο καθένας πρέπει να ασκεί τις επιπλέον ικανότητες δεξιότητες που τυχόν έχει για πιο οργανωμένες συλλογικές μορφές εργασίας (επιχειρήσεις, εμπόριο, θέσεις εργασίας κλπ)
— Τα ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ όμως (λόγω μονοπωλιακών πρακτικών ή αθέμιτου ανταγωνισμού) είναι πρόκληση, δημιουργούν κοινωνικά προβλήματα ανισότητας, αντιπαραθέσεις (προειδοποιεί ο Όμηρος,ΗΔΗ από το 800 π.Χ).
.
— Ο κάθε εργαζόμενος δικαιούται να αμείβεται. Η άρνηση αθέτηση αμοιβής είναι ανεπίτρεπτη (επισημαίνει ο Όμηρος)
— Σ’ αυτήν την περίπτωση ο εργαζόμενος δικαιούται να αντιδράσει, να διεκδικήσει τα…. δεδουλευμένα (εισηγείται ο Όμηρος, από το 800 π.Χ).
.
— Η αμοιβή πρέπει να είναι ανάλογη του χρόνου εργασίας
και του παραγόμενου έργου (σημειώνει ο Έλληνας Γενάρχης).
— Στους ιδιαίτερα παραγωγικούς εργαζόμενους, πρέπει να δίνεται “μπόνους” (και αμοιβή επιβράβευσης) (προτείνει ο Όμηρος, από το 800 π.Χ)
.
— Ο χώρος εργασίας, όταν είναι είναι ιδιωτικός, είναι ιερός και απαραβίαστος (υποστηρίζει ο Όμηρος).
.
— Η κατοχή περιουσιακού στοιχείου, η προσωπική ιδιοκτησία, είναι αρχή και προϋπόθεση ανθρώπινης ελευθερίας (διαμηνύει ο Όμηρος, ο Γενάρχης του Ελληνικού Πολιτισμού, από το 800 π.Χ).
.
Απίστευτης ΗΘΙΚΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ σύλληψης και ΤΟΛΜΗΣ και αποθέωση του ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΟΥ λόγου, από τον Ιδιοφυή ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΙΗΤΗ, ένα προς ένα τα παραπάνω(!).
.
Και άλλα πολλά εισηγείται, ΠΡΙΝ 3.000 (τρεις χιλιάδες) χρόνια
ο Έλληνας ΠΟΙΗΤΗΣ, τα οποία θα δούμε στην… κατ’ άρθρον συζήτηση του Ομηρικού Νομοσχεδίου, ΟΤΑΝ και ΕΑΝ ποτέ έρθει προς…. ψήφιση (δες Υ.Γ)
.
Το πολύ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ όμως είναι ότι όλα αυτά (και άλλα πολλά) ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λέγονται από τον ιδιοφυή ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ, ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ Έλληνα Ποιητή, σε μια ιστορική περίοδο στην οποία κυριαρχεί το ΔΟΥΛΟΚΤΗΤΙΚΟ σύστημα, σύμφωνα με το οποίο η “εργασία του δούλου”, ΘΕΩΡΕΙΤΟ επιλογή και ΔΙΚΑΙΩΜΑ (προσέξτε) ΟΧΙ του Εργαζόμενου, αλλά του εργοδότη- Αφεντικού (!)”.
.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ (και συγχρόνως αποθέωση ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΟΥ λόγου): Ακόμη ΚΑΙ αυτή, η αφοσιωμένη σκλάβα(=την..δουλείαν ανεχόμενη, όπως η ίδια λέει) ΕΥΡΥΚΛΕΙΑ, κάποια στιγμή θα… “τα πει” στο αφεντικό της, την ΠΗΝΕΛΟΠΗ.
.
Υ.Γ Λέγοντας “προς ψήφιση” ΕΝΝΟΩ: ΕΑΝ και ΟΠΟΤΕ, ΕΚΤΟΣ από την τουριστική-ταξιδιάρικη ΟΔΥΣΣΕΙΑ (για μικρά παιδιά), ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ και αυτόν, τον (ΑΛΗΘΙΝΟ) Όμηρο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ