Τι πιο πετυχημένο, τι πιο αποτελεσματικό, από την συνάρτηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών με τον αριθμό των μαθητών τους που εξαναγκάζονται να καταφεύγουν σε φροντιστήρια για να καλύπτουν τα κενά που τους αφήνουν η συγκεκριμένη εκπαιδευτικοί.
Όσο πιο πολλοί μαθητές ενός καθηγητή καταφεύγουν σε ιδιωτικό φροντιστήριο επειδή δεν καλύπτονται από την διδασκαλία του, τόσο πιο χαμηλά η βαθμολογία του καθηγητή.
Όνειρα θερινής νυκτός φυσικά. Διότι όπως έχει αποδείξει η κυρία Κεραμέως, είναι πιθανότερο να βραβεύσει τους ανεπαρκείς καθηγητές που αναγκάζουν τα παιδιά να καταφύγουν στο φροντιστήριο, κάνοντας έτσι τους ιδιώτες επιχειρηματίες της εκπαίδευσης να θησαυρίζουν, παρά να τους «τιμωρήσει».
Σήμερα πάλι υπήρξαν επεισόδια όχι στήν Σταυρούπολη αλλά σέ ένα άλλο Τεχνικό λύκειο αυτό τού Ευόσμου στήν Θεσσαλονίκη. Χθες ανακοίνωση ανέφερε ότι η ΟΛΜΕ υπέβαλλε αγωγή κατά τού διευθυντή τού ΤΕΛ Σταυρούπολης, ότι είναι ο υπεύθυνος γιά τίς ταραχές έξω; Μέσα; Στό σχολείο του. Η ανάμιξη η τόσο δυναμική της ΟΛΜΕ στό ζήτημα,προκαλεί απορίες τού είδους ότι μήπως ο διευθυντής τού επίμαχου ΤΕΛ δέν είναι μέλος τής ΟΛΜΕ; Εάν όχι ποίος ο λόγος πού δέν τόν είχε καταγγείλει τόσα χρόνια;
Εάν ναί πόσο είναι συναδελφικό ένα συνδικάτο νάστρεφεται μέ τέτοιο επιθετικό τρόπο εναντίον μέλους της; Πού είναι η εργατική αλληλεγγύη μεταξύ μελών μιάς Ομοσπονδίας;
Δέν δόθηκε στήν δημοσιότητα τίποτε πού νάξεκαθαρίζει ποιες οι θέσει τής ΟΛΜΕ. Δηλαδή είναι υπέρ τών ανοικτών σχολείων ή όχι; Γιά τόν εμβολιασμό μαθητών/λειτουργών πού στέκεται; Για τήν αξιολόγηση τής εκπαίδευσης είναι ενάντια. Γιατί; Τί έχει καί ανησυχεί;
Γιατί νά μήν είναι όλοι οι μαθητές ικανοί να λαμβάνουν βαθμολογία πάνω από τή βάση στά γραπτά τους; Μέ λύπη διαπιστώνεται ότι η εν λόγω Ομοσπονδία ενδιαφέρεται γιά όλα τά άλλα πλήν τής μίσθιας διδασκαλίας τών μαθημάτων τά οποία είναι επιφορτισμένα τά μέλη της νά φέρουν εις επιτυχές πέρας, ανακουφίζοντας έτσι τόν οικογενειακό προϋπολογισμό τών λαϊκών στρωμάτων πού κυριολεκτικά υποφέρουν γιά νά εξοικονομήσουν τά έξοδα πληρωμής τώνφροντιστηρίων γιά τήν προκοπή τών μαθητών παιδιών τους, αφού τα μέλη τής ΟΛΜΕ αποποιούνται.
Αντί λοιπόν νά προτείνουν τρόπους ξανά επιμόρφωσης τυχόν αποτυχημένων κατά τήν αξιολόγηση λειτουργών, μόνον αυτό δέν πράττουν. Αντιθέτως αφήνουν τίς υπόνοιες νά σέρνονται,μέσω τών καταλήψεων τών σχολείων,εργαλειοποίησης την μαθητών δι ίδιον κάθε λογής όφελος, έστω καί εάν αυτός ο Σκοταδισμός διαιρεί τήν ίδια τήν Ομοσπονδία. Δυστυχώς γιά τήν ΟΛΜΕ όλοι τήν έχουν ζήσει καί έχουν επι αυτής είς έκαστος ιδίαν γνώμη.
Μία σωστή αντιμετώπιση θά ήταν η αξιολόγηση τών λειτουργών νά κρίνεται αυτομάτως από τίς επιδόσεις τών μαθητών τους στίς εισαγωγικές ΤΕΙ καί ΑΕΙ. Ως επίσης, γιατί όχι, θέσπιση προ εισαγωγικών από τήν Β στήν Γ λυκείου ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ προαγωγής προετοιμάζοντας έτσι καί ψυχολογικά τούς μελλοντικούς υποψηφίους περί τού τί θα κληθούν νά αντιμετωπίσουν επί τής διδακτέας ύλης.
Αναγνώστης