Βαξεβάνης για Μητσοτακη: Πρώτη φορά αισθάνομαι την ανάγκη να πω ανθρώπινα “τι κάνεις; “

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Με μια καυστική ανάρτηση του σχολιάζει ο Κώστας Βαξεβανης την Κυριακτικη έξοδο του Κυριακου Μητσοτακη:
Μέχρι τώρα σχολίαζα τέτοιες φωτογραφίες με το σκεπτικό ότι η αμερικανιά και η έκθεση δεν αποτελούν πολιτική και δεν είναι σωστό να την υποκαθιστούν. Πρώτη φορά αισθάνομαι την ανάγκη να πω ανθρώπινα “τι κάνεις; ”