Συρροή κρουσμάτων σε κλινική με ηλικιωμένους στη Θεσσαλονίκη

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Σε κατάσταση συναγερμού οι υγειονομικές αρχές στη Θεσσαλονίκη καθως εντοπίστηκαν παρα πολλα κρούσματα κορωνοϊού σε κλινική της Ανατολικής Θεσσαλονίκης.
Τα πρώτα κρούσματα εντοπίστηκαν προχθές και περίπου 15 άνθρωποι έχουν ήδη νοσήσει. Η κλινική φιλοξενεί ηλικιωμένους ανθρώπους, πολλοί εκ των οποίων αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας. Μάλιστα κάποιοι ασθενείς χρειάστηκε να διακομιστούν για νοσηλεία στο νοσοκομείο Παπανικολάου αλλά και στην ιδιωτική κλινική «Αρωγή» που έχει διαθέσει 200 κλίνες για ασθενείς με κορωνοϊό.