ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Έκλεψαν την περικεφαλαία που δέσποζε στην είσοδο της Σπάρτης

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αγνωστοι έκλεψαν το βράδυ της Τρίτης την περικεφαλαία από τον κόμβο στην είσοδο της Σπάρτης.

Ο δήμαρχος Σπάρτης κ.Πέτρο Δούκα και ο αντιδήμαρχος κ.Θανάση Καρλαύτης, ενημέρωσαν την αστυνομία γύρω στις 11μμ ενώ ο κ.Δούκας φανερά πικραμένος από το συμβάν, μιας και η περικεφαλαία στήθηκε στην είσοδο της πόλης επί θητείας του με πρωτοβουλία δική του, επικήρυξε τους δράστες λέγοντας ότι όποιος έχει σημαντικές πληροφορίες θα δώσει ο ίδιος 1000€.

Με πληροφορίες απο το spartanews.gr ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις