Απίστευτο! “Θα αντιμετωπίσουμε τον κορονοϊό ανοίγοντας τα παράθυρα” είπε ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδειάς!

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Με αυτούς που μπλέξαμε ζούμε από τύχη!
Η εκλεκτός της Νίκης Κεραμεώς, ο Αλέξανδρος Κόπτσης Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε ερώτηση δημοσιογράφου, πως θα αντιμετωπιστούν τα χιλιάδες κρούσματα στα σχολεία (σήμερα 21/1 ξεπέρασαν τα 6.000), είπε ότι θα ανοίγουν τα παράθυρα στις τάξεις και τα παιδιά θα φοράνε σκούφο και μπουφάν!
Τα σχόλια δικά σας