ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η μεγάλη ληστεία των Ελλήνων με την βενζίνη

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι Έλληνες πρέπει να πληρώσουν περίπου το 6% του μέσου μηνιαίου μισθού τους για να γεμίσουν το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου τους, την περασμένη Δευτέρα, λόγω της αύξησης των τιμών που συνδέεται με τη συνεχιζόμενη εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Αυτό είναι το υψηλότερο ποσοστό μεταξύ όλων των χωρών του ΟΟΣΑ.

Μιλάμε για την μεγάλη ληστεία των Ελλήνων.

9F2023F5 E5FC 4EEA B691 6B412AB6C5DF

https://twitter.com/ganavalo/status/1505887242211975168?s=21 ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις