Θύμιος Λυμπερόπουλος: Ξανά στο τιμόνι του ΣΑΤΑ έπειτα απο μεγαλειώδη νίκη στις εκλογές του Συνδικάτου

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολικη επαναφορά του Θύμιου Λυμπερόπουλου στο τιμόνι του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) σήμανε η ολοκλήρωση των εκλογών του κλάδου το προηγούμενο τριήμερο.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο πλέον …εμβληματικός συνδικαλιστής του χώρου των ταξί πέτυχε μία ξεκάθαρη νίκη στις εκλογές του Συνδικάτου καταλαμβάνοντας εννέα έδρες και οδηγώντας τον νυν πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Βασίλη Μαραγκάκη στη δεύτερη θέση με πέντε έδρες.

«Τα τελευταία χρόνια το επάγγελμά μας πήρε το δρόμο προς εξαφανιση. Με κυβερνητική απόφαση προσπάθησαν να κρυφτούν τα προβλήματα κάτω από το χαλί για να γίνει πράξη η νεοφιλελεύθερη πολιτική που θέλει η παγκοσμιοποίηση και οι πολυεθνικές», σημείωσε ο κ. Λυμπερόπουλος στο «ethnos.gr» και προσθέτοντας ότι θα χρειαστεί σκληρή δουλειά από εδώ και πέρα.

Ο ίδιος τον Οκτώβριο του 2020 είχε καταγγείλει την πραξικοπηματική απομάκρυνσή του από την ηγεσία του ΣΑΤΑ παρόλο που στις εκλογές που είχαν προηγηθεί είχε καταλάβει ποσοστό 64%. Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είχε κατηγορήσει την κυβέρνηση της ΝΔ για προσχεδιασμένη κίνηση τονίζοντας σε δηλώσεις του στο «ethnos.gr» ότι «Η Νέα Δημοκρατία δε θέλει ισχυρά συνδικάτα, ούτε φωνές διαμαρτυρίας. Θέλει συνεργάσιμους χειροκροτητές και το πέτυχε. Μετά την παραίτησή μου από την Ομοσπονδία, ήρθε σήμερα και η άρση εμπιστοσύνης από συμβούλους της παράταξης της ΔΑΚΜΜΕ και κατά συνέπεια το ΣΑΤΑ είναι πλέον στην διάθεση του κόμματος».

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Λυμπερόπουλος είχε αρχικώς αποχωρήσει από την Πανελλήνια Ομοσπονδία (ΠΟΕΙΑΤΑ), ενώ στη συνέχεια το Δ.Σ. του ΣΑΤΑ αποφάσισε την άρση εμπιστοσύνης του προς αυτόν. Ο έως τότε συνδικαλιστικός επικεφαλής του κλάδου βρισκόταν στο τιμόνι της ΠΟΕΙΑΤΑ από το 2002 και του ΣΑΤΑ από το 2007, ενώ την τελευταία φορά είχε εκλεγεί στον ΣΑΤΑ με ποσοστό 65% και στην ΠΟΕΙΑΤΑ είχε συγκεντρώσει το 45% των ψήφων.

Από την ημέρα της απομάκρυνσής του είχε προαναγγείλει την επάνοδό του, όχι μέσω των δικαστηρίων, αλλά μέσω της κανονικής εκλογικής διαδικασίας οποτεδήποτε προκηρύσσονταν εκλογές. Βάσει των αποτελεσμάτων, φάνηκε ότι το μεγαλύτερο τμήμα των αυτοκινητιστών ταξί της Αττικής τον εμπιστεύτηκε για ακόμα μία φορά και μάλιστα σε μία εξαιρετικά κρίσιμη για τον κλάδο περίοδο.

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος υπήρξε επί σειρά ετών μέλος της ΝΔ καθώς επίσης αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος, αλλά αυτή η σχέση είχε διαρραγεί χρόνια πριν και συγκεκριμένα από το 2011 όταν με δήλωση του τότε εκπροσώπου, ο κ. Λυμπερόπουλος είχε διαγραφεί από το κόμμα με εντολή του Αντώνη Σαμαρά.

Αφορμή είχαν σταθεί οι δηλώσεις του Θύμιου Λυμπερόπουλου κατά του τότε διοικητή του ΙΚΑ για το ζήτημα της καταβολής των εισφορών των οδηγών ταξί από τους ιδιοκτήτες τις ημέρες της μεγάλης απεργίας του κλάδου που ως αιχμή είχε την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος.

ethnos.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ