Στα πράσα ο Άδωνις Γεωργιάδης “έφτασε” την βενζίνη στα 5 δολλάρια….

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Ο Υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης προσπάθησε να παραπλανήσει τους τηλεθεατές, λέγοντας ότι και στις ΗΠΑ ακρίβυνε η βενζίνη, από τα 1,90$ στα 5,10$ και 5,20$, αποκρύπτοντας η τιμή στην Αμερική αφορά το 1 γαλόνι (1 US gal) που είναι σχεδόν 4 λίτρα (3,78541 lt)