Ύπουλο χτύπημα της Εκπομπης Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος του Γρηγόρη Αρναούτογλου στον Κυριακο Μητσοτακη

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο απόλυτος διασυρμός του Κυριακου Μητσοτακη μεσα απο ένα τηλεπαιχνίδι.

Μπορει πριν δυο εβδομάδες ο Κυριακος Μητσοτακης να πήγαινε στην εκπομπή του Γρήγορη Αρναούτογλου για να φτιαξει το προφίλ του στο νεανικό κοινό, σημερα όμως δέχτηκε ένα τεράστιο πλήγμα απο την εκπομπή του Γρήγορη Αρναούτογλου που κανένας απο τους ακριβοπληρωμένους επικοινωνιολόγους του δεν πήρε χαμπάρι.

Στην εκπομπή του Γρήγορη Αρναούτογλου μια παιχτρια εξομολογηθηκε πως εμαθε απο την εκπομπή του Γιώργου Παπαδακη οτι έμεινε άνεργη. Ο παρουσιαστής δεν έπιασε αυτο που ειπε η παιχτρια στην αρχή πως εργαζόταν στην Δημοτική Αστυνομία.

Ετσι δεν έκανε τον συνειρμό πως ο Κυριακος Μητσοτακης ήταν ο υπουργος διοικητικής  μεταρρύθμισης που διέλυσε την Δημοτική αστυνομία.

Οταν ο Κυριακος Μητσοτακης καταργούσε την Δημοτική Αστυνομία.

Αρθρο 81 Κατάργηση θέσεων κλάδου Δημοτικής Αστυνομίας

Πηγη:  e-postirixis

Αρθρο 81 [31] [32]

Κατάργηση θέσεων κλάδου Δημοτικής Αστυνομίας

1.Από την 23η.9.2013 καταργούνται στους δήμους οι θέσεις του κλάδου ΠΕ Δημοτικής Αστυνομίας, ΤΕ Δημοτικής Αστυνομίας, ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας και ΥΕ Δημοτικής Αστυνομίας. Οι υπάλληλοι, των οποίων οι θέσεις καταργούνται, και εφόσον κατείχαν τις θέσεις αυτές την 9η Ιουλίου 2013, εντάσσονται στο πρόγραμμα κινητικότητας, σύμφωνα με την υποπαράγραφο Ζ.2 του ν. 4093/2012 (Α’222). Οποιαδήποτε μετάταξη των ανωτέρω υπαλλήλων που εντάσσονται στο πρόγραμμα κινητικότητας έλαβε χώρα μετά την 9η Ιουλίου 2013 είναι αυτοδικαίως άκυρη.

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη καθορίζονται τα προσόντα, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης των υπαλλήλων, που αναφέρονται στο δεύτερο εδάφιο της παρούσας παραγράφου, στην Ελληνική Αστυνομία ως ιδιαίτερης κατηγορίας προσωπικού, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη ρυθμίζονται τα θέματα σύστασης, οργάνωσης και λειτουργίας των Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας, στις οποίες εντάσσονται οι υπάλληλοι του παρόντος άρθρου και τα ζητήματα ανάθεσης σε αυτούς επιπλέον αρμοδιοτήτων που αφορούν ιδίως την αστυνομία τάξης. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη καθορίζονται τα επιμέρους θέματα άσκησης των αρμοδιοτήτων της παραγράφου 4, καθώς και ζητήματα λειτουργικής συνεργασίας με τους οικείους δήμους, ιδίως μέσω της από κοινού κατάρτισης ετήσιων σχεδίων δράσης. Με απόφαση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη ρυθμίζεται το είδος, το αντικείμενο και η διάρκεια της εκπαίδευσης που υφίστανται οι ανωτέρω υπάλληλοι μετά την ένταξή τους στην Ελληνική Αστυνομία, ο τύπος, το χρώμα και η σύνθεση της στολής τους, τα αναγκαία εφόδια και ο τύπος του ειδικού δελτίου ταυτότητας με το οποίο εφοδιάζονται. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, καθορίζονται τα προσόντα, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης των υπαλλήλων, που αναφέρονται στο δεύτερο εδάφιο της παρούσας παραγράφου, στους κλάδους ΔΕ Εξωτερικής Φρούρησης και ΔΕ Φύλαξης των Καταστημάτων Κράτησης, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα. [27]

Με απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ρυθμίζεται το είδος, το αντικείμενο και η διάρκεια εκπαίδευσης που υφίστανται οι ανωτέρω υπάλληλοι, μετά την ένταξή τους στους κλάδους ΔΕ Εξωτερικής Φρούρησης και ΔΕ Φύλαξης των Καταστημάτων Κράτησης. [7] [8]

2.Το εδάφιο β’ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου δεν καταλαμβάνει:

α) τον υπάλληλο που είναι ανάπηρος σε ποσοστό τουλάχιστον 67% ή πολύτεκνος κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α’ 229), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 6 του ν. 3454/2006 (Α’75), εφόσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν. 1910/1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε.,

β) τον υπάλληλο, του οποίου ο σύζυγος ή η σύζυγος ή τέκνο που ανήκει στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., και έχει ετήσια εισοδήματα χαμηλότερα των 12.000 ευρώ και συνοικεί με αυτόν, έχει αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον 67%,

γ) τον υπάλληλο, ο οποίος, δυνάμει νόμου ή δικαστικής αποφάσεως, ασκεί κατ’ αποκλειστικότητα τη γονική μέριμνα τέκνου, που συνοικεί με αυτόν και ανήκει στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., και έχει ετήσια εισοδήματα χαμηλότερα των 12.000 ευρώ,

δ) τον υπάλληλο, του οποίου ο σύζυγος ή η σύζυγος τίθεται σε διαθεσιμότητα δυνάμει του παρόντος νόμου,

ε) τον υπάλληλο, ο οποίος έχει ορισθεί δικαστικός συμπαραστάτης δυνάμει δικαστικής αποφάσεως και συνοικεί με τον συμπαραστατούμενο ο οποίος έχει ετήσια εισοδήματα χαμηλότερα των 12.000 ευρώ,

στ) τον υπάλληλο που υπηρετεί σε δήμο, ο οποίος σύμφωνα με την απόφαση με αριθμό 11247/28.12.2012 «Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού – Κατοικιών 2011 που αφορούν στο Μόνιμο Πληθυσμό της Χώρας» (Β’ 3465/ 28.12.2012) έχει κάτω από 5.000 μόνιμους κατοίκους.

«ζ) υπάλληλος Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου (ΔΕ Διοικητικών Καθηκόντων) ο οποίος τέθηκε σε διαθεσιμότητα βάσει της υποπαραγράφου Ζ.4. της παρ. Ζ’ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012,

η) οι διορισθέντες βάσει των διατάξεων των άρθρων 18 του ν. 3448/2006, 19 του ν. 1911/1990, όπως ισχύει, 5 του ν. 2452/1996, 5 του ν. 3624/2007, της παρ. 20 του άρθρου 14 του ν. 2266/1994,

θ) υπάλληλοι των οποίων η μισθοδοσία καλύπτεται από Διεθνείς Οργανισμούς.» [11]

Οι υπάλληλοι που πληρούν τις προϋποθέσεις «των περιπτώσεων α’ έως θ’» [12], καθώς και οι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος εκ των υπαλλήλων της παραγράφου 1 που εντάσσονται στο πρόγραμμα κινητικότητας, μετατάσσονται αυτοδικαίως από τις 23.9.2013 σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις κλάδου ή ειδικότητας με το βασικό τίτλο σπουδών που κατέχουν αντιστοίχως ΠΕ Διοικητικού, ΤΕ Διοικητικού, ΔΕ Διοικητικού ή ΥΕ συναφούς κλάδου ή ειδικότητας με διοικητικά καθήκοντα στο δήμο στον οποίο ανήκε η θέση τους πριν την κατάργησή της με την παράγραφο 1. [2]

«Οι υπάλληλοι που είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα κινητικότητας σύμφωνα με την υποπαράγραφο Ζ.2 της παρ. Ζ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’ 222), εφόσον υποβάλλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση στην αρμόδια υπηρεσία του δήμου όπου υπηρετούν αποκλειστικά μέχρι τις 4.10.2013. Οι συνέπειες της ένταξής τους στο πρόγραμμα κινητικότητας επέρχονται από τις 23.9.2013.» [4] [10] [23] [33]

3.Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι διατάξεις των υποπαραγράφων Ζ1 και Ζ2 του ν. 4093/2012 (Α’ 222). [23]

4.Αρμοδιότητες που έχουν ανατεθεί με διατάξεις νόμων ή κανονιστικών πράξεων στη δημοτική αστυνομία ασκούνται από τις 23.9.2013 από την Ελληνική Αστυνομία (ΕΛ.ΑΣ.).

Η μεταφορά των ανωτέρω αρμοδιοτήτων δεν θίγει τα έσοδα των δήμων που συνδέονται με τις αρμοδιότητες αυτές. Τα έσοδα αυτά συνεχίζουν να βεβαιώνονται και να εισπράττονται από τους δήμους σύμφωνα με τις διατάξεις περί είσπραξης των εσόδων τους. Τα κινητά και ακίνητα περιουσιακά στοιχεία των δήμων που συνδέονται με τις αρμοδιότητες αυτές, συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων, παραμένουν στην κυριότητά τους.

Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου μπορεί να καθορίζεται η παράλληλη άσκηση μίας ή περισσοτέρων εκ των ανωτέρω αρμοδιοτήτων από υπαλλήλους του δήμου, κατόπιν ορισμού αυτών με απόφαση του δημάρχου. Με την ίδια απόφασή του δημοτικού συμβουλίου δύναται να καθορίζεται επίσης ο αριθμός των αναγκαίων υπαλλήλων, η διάρκεια άσκησης της αρμοδιότητας, οι ώρες απασχόλησης των υπαλλήλων, καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια αναφορικά με την άσκηση των αρμοδιοτήτων αυτών. [24] [33]

5.Για το χρονικό διάστημα από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου έως τις 22.9.2013, με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, που εκδίδεται μετά από αίτημα της ΚΕΔΕ, μπορεί να ανατίθεται στην Ελληνική Αστυνομία, σε έναν ή περισσότερους δήμους, η παράλληλη άσκηση μίας ή περισσοτέρων εκ των ανωτέρω αρμοδιοτήτων. Με την ίδια απόφαση μπορεί να ρυθμίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την άσκηση των ανωτέρω αρμοδιοτήτων κατά το χρονικό αυτό διάστημα. [1]

6.Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, μπορεί να ρυθμίζεται κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του άρθρου αυτού. [22] [26] [33] [34] [35] [36]


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

[1] ΚΥΑ οικ.34280/28.08.2013 (ΦΕΚ 2137/29.08.2013 τεύχος Β’) Παράλληλη άσκηση αρμοδιοτήτων της Δημοτικής Αστυνομίας από την Ελληνική Αστυνομία.

[2] ΥΠ.ΕΣ. οικ. 34865/03.09.2013 Εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 81 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ Α’ 167).

[3] ΠΟΕ- ΟΤΑ 1005/23.09.2013 Κατεπείγουσα ανακοίνωση για τη νομική προστασία των Δημοτικών Αστυνομικών.

[4] Τα εντός των εισαγωγικών εδάφια στο τέλος της παρ. 2 προστέθηκαν από το άρθρο 126 του Ν. 4199/13 (ΦΕΚ 216/11.10.2013 τεύχος Α’).

[5] Δελτίο Τύπου ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. 14.10.2013 Διευκρινιστικές οδηγίες σχετικά με τις εξαιρέσεις του Ν. 4172/2013,και την αξιολόγηση των υπαλλήλων κατηγορίας ΥΕ.

[6] Δελτίο Τύπου ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. 15.10.2013 Επανατοποθέτηση δημοτικών αστυνόμων.

[7] ΚΥΑ 6000/2/234-γ’/15.10.2013 (ΦΕΚ 2631/17.10.2013 τεύχος Β’) Προσόντα, προϋποθέσεις και διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης δημοτικών αστυνομικών στην Ελληνική Αστυνομία.

[8] ΚΥΑ 90894/18.10.2013 (ΦΕΚ 2655/18.10.2013 τεύχος Β’) Καθορισμός προσόντων, προϋποθέσεων και διαδικασίας αξιολόγησης και ένταξης των υπαλλήλων, των αναφερομένων στο άρθρο 81 του Ν. 4172/2013, στους κλάδους ΔΕ Εξωτερικής Φρούρησης και ΔΕ Φύλαξης των Καταστημάτων Κράτησης.

[9] Δελτίο Τύπου ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. 15.10.2013.

[10] Δελτίο Τύπου ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. 17.10.2013 Διευκρινίσεις για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρ. 126 ν. 4199/2013.

[11] Οι περιπτ. ζ’, η’ και θ’ της παρ. 2 προστέθηκαν από την παρ. 3 του άρθρου 11 του Ν. 4210/13 (ΦΕΚ 254/21.11.2013 τεύχος Α’).

[12] Οι εντός των εισαγωγικών λέξεις του τελευταίου εδαφίου της παρ. 2 αντικαταστάθηκαν από την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν. 4210/13 (ΦΕΚ 254/21.11.2013 τεύχος Α’).

[13] Απόφαση Διοικ.Μετ.&Η.Δ. 31890/25.11.2013 (ΦΕΚ 2999/26.11.2013 τεύχος Β’) Ανακοίνωση 5/2013 που αφορά στην κινητικότητα των δημοτικών αστυνομικών που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα κατ’ εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4172/2013 (Α’ 167).

[14] ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. ΔΙΠΙΔ/Β.2/Δ/83/οικ.32170/29.11.2013 Οδηγίες για την κινητικότητα των Δημοτικών Αστυνομικών που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα.

[15] Οδηγίες ΑΣΕΠ προς τη Δ/νση Διοικητικού/Προσωπικού του φορέα προέλευσης, για τη διαδικασία της Κινητικότητας.
Οδηγίες ΑΣΕΠ προς τη Δ/νση Διοικητικού/Προσωπικού του φορέα προέλευσης, για την πρόσβαση στην Online εφαρμογή της Κινητικότητας.
Οδηγίες ΑΣΕΠ χρήσης προς τη Δ/νση Διοικητικού του φορέα προέλευσης, για την καταχώριση στοιχείων υπαλλήλων στην Online εφαρμογή της Κινητικότητας.

[16] ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. 02.12.2013 Οδηγίες προς τους αιτούντες υπάλληλους (Δημοτικούς Αστυνομικούς που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα) για τη συμπλήρωση εντύπων.

[17] ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. ΔΙΠΙΔ/Β.2/Δ/92/οικ.32993/06.12.2013 Διευκρίνιση αναφορικά με τη διαδικασία κινητικότητας των δημοτικών αστυνομικών.

[18] ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. 06.12.2013 Διευκρινίσεις για την κινητικότητα της Δημοτικής Αστυνομίας.

[19] Έγγραφο Ολοκλήρωσης διαδικασίας Καταχώρησης των στοιχείων υπαλλήλων στη μηχανογραφική εφαρμογή του Α.Σ.Ε.Π. για την κινητικότητα των Δημοτικών Αστυνομικών.

[20] Δελτίο Τύπου ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. 06.02.2014 Πρόγραμμα ψυχοτεχνικών δοκιμασιών και υγειονομικών εξετάσεων υποψηφίων πρώην δημοτικών αστυνομικών για ένταξη στην Ελληνική Αστυνομία.

[21] ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. ΔΙΔΑΔ/Φ.42Α/119/2593/13.03.2014 Μοριοδότηση Δημοτικών Αστυνομικών στο πλαίσιο της κινητικότητας σύμφωνα με το ν. 4172/2013.

[22] Σύμφωνα με την υποπαρ. Θ.3 του άρθρου πρώτου του Ν. 4254/14 (ΦΕΚ 85/07.04.2014 τεύχος Α’): «Οι διατάξεις του άρθρου 40 του ν. 4250/2014 (Α’ 74), όπως ισχύει εφαρμόζονται και στους υπαλλήλους που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα δυνάμει των άρθρων 80, 81, 82 και 93 του ν. 4172/2013 (Α’ 167).»

[23] Σύμφωνα με το άρθρο 70 του Ν. 4257/14 (ΦΕΚ 93/14.04.2014 τεύχος Α’): «Υποψήφιοι για πρόσληψη σε θέσεις ειδικού ένστολου προσωπικού δημοτικής αστυνομίας που έχουν δικαιωθεί μετά από αμετάκλητη δικαστική απόφαση, καθώς επίσης και υποψήφιοι οι οποίοι έχουν καθ’ οιονδήποτε νόμιμο τρόπο συμπεριληφθεί στους τελικούς πίνακες διορισθέντων σε Δήμους, εξαιρούνται της εκπαίδευσης που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 10 του π.δ. 135/ 2006, διορίζονται στους οικείους Δήμους και τίθενται σε διαθεσιμότητα από τη δημοσίευση του παρόντος. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι διατάξεις των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 81 του ν. 4172/2013.»

[24] Σύμφωνα με την περίπτ. 12 της υποπαρ. ΣΤ. 2 του άρθρου πρώτου του Ν. 4093/12 (ΦΕΚ 222/12.11.2012 τεύχος Α’), όπως η υποπαρ. ΣΤ.2 αντικαταστάθηκε από το άρθρο 76 του Ν. 4257/14 (ΦΕΚ 93/14.04.2014 τεύχος Α’):   «12. Ο έλεγχος της εφαρμογής των διατάξεων που αφορούν στη νομοθεσία που διέπει την εν γένει λειτουργία των περιπτέρων ανατίθεται στην Ελληνική Αστυνομία και σε υπαλλήλους του δήμου, κατά τα ειδικώς οριζόμενα στο τρίτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 81 του ν. 4172/2013 (Α’ 167). Όσες επιτροπές έχουν συσταθεί κατ’ εφαρμογή της υπ’ αριθμ. κ.υ.α. Φ.454/10/159768 (Β’ 1080), καταργούνται.»

[25] ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ ΔΙΔΑΔ/Φ. 42Α/111/180/07.03.2014 Αυτοδίκαιη μετάταξη Δημοτικής Αστυνομικού κατόχου μεταπτυχιακού τίτλου σε Διοικητικό Κλάδο λόγω θέσης της σε διαθεσιμότητα.

[26] Σύμφωνα με το άρθρο 41 του Ν. 4250/14 (ΦΕΚ 74/26.03.2014 τεύχος Α’): «Υπάλληλος ο οποίος τέθηκε σε διαθεσιμότητα, δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 80, 81, 82 και 93 και των κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 90 κοινών υπουργικών αποφάσεων του ν. 4172/2013 (Α’ 167), εξαιρείται του μέτρου και μετατάσσεται ή μεταφέρεται αυτοδικαίως σε κενές ή συνιστώμενες με την απόφαση μετάταξης ή μεταφοράς του αρμόδιου κατά περίπτωση οργάνου διοίκησης προσωποπαγείς θέσεις, κλάδου ή ειδικότητας αντίστοιχες ή παρεμφερείς με το βασικό τίτλο σπουδών που κατέχουν ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας στο φορέα προέλευσης ή σε τυχόν διάδοχο φορέα, εφόσον κατά τη διάρκεια της διαθεσιμότητάς του και μέχρι την έκδοση των πινάκων διάθεσης στους νέους φορείς υποδοχής υπήχθη σε μία από τις κάτωθι κατηγορίες:

α. υπάλληλος με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67% ή πολύτεκνος κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α’ 229), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 6 του ν. 3454/2006 (Α’ 75), εφόσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν. 1910/1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτωμένων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει,

β. υπάλληλος του οποίου ο σύζυγος ή η σύζυγος ή τέκνο που ανήκει στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε. και έχει ετήσια εισοδήματα χαμηλότερα των δώδεκα χιλιάδων (12.000) ευρώ, και συνοικεί με αυτόν, έχει αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον 67%,

γ. υπάλληλος ο οποίος αιτία θανάτου συζύγου ασκεί κατ’ αποκλειστικότητα τη γονική μέριμνα τέκνου, που συνοικεί με αυτόν και ανήκει στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει και έχει ετήσια εισοδήματα χαμηλότερα των δώδεκα χιλιάδων (12.000) ευρώ.

Σε περίπτωση μετάταξης ή μεταφοράς σε κενή θέση εκδίδεται σχετική διαπιστωτική πράξη του αρμόδιου οργάνου διοίκησης.»

Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 13 του Ν. 4275/14 (ΦΕΚ 149/15.07.2014 τεύχος Α’): «2. Κατά την αληθή έννοια του πρώτου εδαφίου του άρθρου 41 του ν. 4250/2014 (Α’ 74) οι πινάκες διάθεσης στους νέους φορείς υποδοχής είναι οι οριστικοί πίνακες διάθεσης που αναρτώνται από το ΑΣΕΠ.»

[27] ΚΥΑ 51966/13.06.2014 (ΦΕΚ 1568/16.06.2014 τεύχος Β’): Καθορισμός του είδους, του αντικειμένου και της διάρκειας εκπαίδευσης των υπαλλήλων, των αναφερομένων στο άρθρο 81 του Ν. 4172/2013, που μετατάχθηκαν στους κλάδους ΔΕ Προσωπικού Εξωτερικής Φρούρησης των Καταστημάτων Κράτησης.

[28] Ελληνική Αστυνομία 6000/2/5250/8-α/25.06.2014 Προσωρινή τοποθέτηση πρώην δημοτικών αστυνομικών στην Ελληνική Αστυνομία

[29] Απόφαση- Ανακοίνωση Διοικ.Μετ.&Η.Δ. 15/2014 (ΦΕΚ 2526/23.09.2014 τεύχος Β’): Ανακοίνωση για τους υπαλλήλους των Δήμων που ανήκαν στους κλάδους ΠΕ, TE και ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα κατ’ εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4172/2013 (Α’ 167) και εξακολουθούν να τελούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 40 του ν. 4250/2014 (Α’74).

[30] ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. ΔΙΔΑΔ/ΔΙΠΙΔ/Β.2.Δ/293 /οικ.23498/26.09.2014: Οδηγίες για την κινητικότητα των Δημοτικών Αστυνομικών που τελούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας.

[31] Απόφαση Υπ. Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 5158/02.02.2015 (ΦΕΚ 238/17.02.2015 τεύχος Β’) για τη μετάταξη στον κλάδο ΔΕ Εξωτερικής Φρούρησης.

[32] Απόφαση Υπ. Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 5159/02.02.2015 (ΦΕΚ 238/17.02.2015 τεύχος Β’) για τη μετάταξη στον κλάδο ΔΕ Φύλαξης.

[33] Σύμφωνα με το άρθρο 19 και το άρθρο 21Α του Ν. 4325/15 (ΦΕΚ 47/11.05.2015 τεύχος Α’): «1. α) Καταργούνται στην Ελληνική Αστυνομία οι θέσεις των πρώην δημοτικών αστυνομικών που συστάθηκαν με την υπ’ αριθμ. 6000/2/5250/8-π’ από 12.12.2014 απόφαση του Προϊσταμένου Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού/Α.Ε.Α. (Β’ 3595) και επανασυστήνονται αυτοδικαίως οι θέσεις και οι κλάδοι ΠΕ Δημοτικής Αστυνομίας, ΤΕ Δημοτικής Αστυνομίας, ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας και ΥΕ Δημοτικής Αστυνομίας, που είχαν καταργηθεί με την παρ. 1 του άρθρου 81 του Ν.4172/2013 (Α’ 167).

β) Κατ’ εξαίρεση τριακόσιες πενήντα (350) θέσεις από τις συσταθείσες με την υπ’ αριθμ. 6000/2/5250/8-π’ από 12.12.2014 απόφαση του Προϊσταμένου Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού/Α.Ε.Α. της περίπτωσης α’καταλαμβάνονται από ισάριθμους πρώην δημοτικούς αστυνομικούς που είχαν ενταχθεί στην Ελληνική Αστυνομία με την ίδια απόφαση, εφόσον υποβάλλουν σχετική αίτηση εντός δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στην Υπηρεσία στην οποία υπηρετούν. Εφόσον ο αριθμός των αιτήσεων υπερβαίνει τον προβλεπόμενο αριθμό των τριακοσίων πενήντα (350) θέσεων, η επιλογή πραγματοποιείται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων, όπως πτυχίο, ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία, ειδικές γνώσεις, ηλικία κ.λπ., τα οποία καθορίζονται και εξειδικεύονται με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και του οικείου Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Η τελική επιλογή πραγματοποιείται με απόφαση του Προϊσταμένου Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού/Α.Ε.Α.. Μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής σύμφωνα με τις προβλέψεις των προηγουμένων εδαφίων, οι ενδιαφερόμενοι που έχουν υποβάλει σχετική αίτηση, παραμένουν στις θέσεις που κατέχουν ως ιδιαίτερης κατηγορίας προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και ασκούν τα καθήκοντα που ασκούσαν κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής, όσοι δεν επιλεγούν υποβάλλουν εκ νέου αίτηση για την ένταξή τους στις κατηγορίες των περιπτώσεων β’ και δ’ της επόμενης παραγράφου.

γ) Οι εντασσόμενοι στην Ελληνική Αστυνομία κατά την προηγούμενη διαδικασία αποτελούν ιδιαίτερης κατηγορίας ένστολο πολιτικό προσωπικό και η υπηρεσιακή τους κατάσταση διέπεται από τις διατάξεις που ισχύουν για τους πολιτικούς υπαλλήλους της Ελληνικής Αστυνομίας, με εξαίρεση τις διατάξεις των άρθρων 68 παρ. 1, 69 και 71 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (Ν.3528/ 2007, Α’ 26).

δ) Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης μπορεί και κατά παρέκκλιση των ισχυουσών διατάξεων να καθορίζονται τα θέματα που αφορούν στην εν γένει υπηρεσιακή κατάσταση των δημοτικών αστυνομικών της Ελληνικής Αστυνομίας, τις αρμοδιότητες, τα συναφή δικαιώματά τους και τις υποχρεώσεις τους, το χρόνο εργασίας, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ρυθμίζεται το είδος, το αντικείμενο και η διάρκεια της εκπαίδευσης που υφίστανται οι ανωτέρω υπάλληλοι μετά την ένταξή τους στην Ελληνική Αστυνομία, ο τύπος, το χρώμα και το είδος της στολής τους, τα αναγκαία εφόδια και ο τύπος του ειδικού δελτίου ταυτότητας με το οποίο εφοδιάζονται.

2. α) Όσοι κατείχαν τις οργανικές θέσεις της παραγράφου 1 και δεν παραμένουν στην Ελληνική Αστυνομία καταλαμβάνουν αυτοδικαίως τις θέσεις που ανασυστήθηκαν, με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα, εφόσον καταθέσουν αίτηση που υποβάλλεται εντός δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος στην Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού του Δήμου στον οποίο ανήκαν οργανικά. Σχετική διαπιστωτική πράξη εκδίδεται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο του οικείου Δήμου και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

β) Όσοι κατείχαν τις οργανικές θέσεις της παραγράφου 1 και δεν παραμένουν στην Ελληνική Αστυνομία, αλλά δεν επιθυμούν να καταλάβουν την κατά την παράγραφο 1 αρχική θέση τους που ανασυστήθηκε, εφόσον καταθέσουν σχετική δήλωση εντός της ίδιας προθεσμίας δέκα (10) ημερών στη Διεύθυνση Προσωπικού/ Διοικητικού του Δήμου στον οποίο ανήκαν οργανικά, τοποθετούνται σε προσωποπαγείς θέσεις που συνιστώνται με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα, στο Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης στη διάθεση του Υπουργού. Σχετική διαπιστωτική πράξη εκδίδεται από τον Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

γ) Με την ίδια διαδικασία των εδαφίων α’ και β’ υπάλληλοι, πρώην δημοτικοί αστυνομικοί οποιουδήποτε κλάδου, οι οποίοι δεν περιλαμβάνονται στο προσωπικό της παραγράφου 1, αλλά εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 14 και οι οποίοι είτε δεν υπέβαλαν αίτηση για μετάταξη/μεταφορά είτε δεν έχουν συμπεριληφθεί σε οριστικούς πίνακες κατάταξης και διάθεσης της παραγράφου 2 του άρθρου 17 του παρόντος μπορούν να επιλέξουν είτε να καταλάβουν την αρχική οργανική τους θέση που ανασυστήθηκε, είτε να καταλάβουν προσωποπαγή θέση που συνιστάται στο Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ή σε εποπτευόμενους από το Υπουργείο φορείς. Σχετική διαπιστωτική πράξη εκδίδεται, ανά περίπτωση, από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο του οικείου Δήμου ή από τον Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

δ) Πρώην δημοτικοί αστυνομικοί των περιπτώσεων β’ και γ’ της παραγράφου αυτής, δύνανται με την ίδια διαδικασία να τοποθετηθούν σε συνιστώμενες θέσεις προσωπικού που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Αναπληρώτριας Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αρμόδιας για θέματα Μεταναστευτικής Πολιτικής.

3. α) Οι Υπηρεσίες Δημοτικής Αστυνομίας των δήμων ασκούν τις αρμοδιότητες που είχαν μεταβιβαστεί στην Ελληνική Αστυνομία, κατ’ εφαρμογή της παρ. 4 του άρθρου 4 του Ν.4172/2013 (Α’ 167), σύμφωνα με τους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας τους.

β) Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μπορεί να αποφασιστεί η μη επανασύσταση Υπηρεσίας Δημοτικής Αστυνομίας. Στην περίπτωση αυτή οι θέσεις δημοτικών αστυνομικών που είχαν επανασυσταθεί καταργούνται και όσοι τις κατείχαν κατατάσσονται σε άλλες υπηρεσίες των οικείων δήμων με βάση τα τυπικά τους προσόντα είτε και εφόσον έχουν τοποθετηθεί λόγω άλλης ρύθμισης (π.χ. εξαίρεσης από τη διαθεσιμότητα, ενδο- αυτοδιοικητική κινητικότητα, μετάταξη κ.λπ.) σε θέση άλλου κλάδου μπορούν να παραμείνουν στις θέσεις αυτές εφόσον το επιθυμούν ή με αίτηση που κατατίθεται μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την δημοσιοποίηση της απόφασης του Δημοτικού Συμβούλιου, να καταλάβουν θέσεις από τις προβλεπόμενες των εδαφίων β’, γ’και δ’ της παραγράφου 2.

Οι δημοτικοί αστυνομικοί οι οποίοι είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα ή είχαν απολυθεί και επανατοποθετήθηκαν μέσα από το μηχανισμό της κινητικότητας σε άλλες θέσεις εργασίας του δημόσιου τομέα, καθώς και όσοι έχουν τοποθετηθεί λόγω άλλης ρύθμισης (π.χ. εξαίρεσης από τη διαθεσιμότητα, ενδοαυτοδιοικητική κινητικότητα, μετάταξη κ.λπ.) σε θέση άλλου κλάδου μπορούν να παραμείνουν στις θέσεις αυτές εφόσον το επιθυμούν και στην περίπτωση κατά την οποία το

Δημοτικό Συμβούλιο αποφασίσει θετικά για την επανασύσταση της Δημοτικής Αστυνομίας.

Στην περίπτωση μη επανασύστασης κατά τα προαναφερόμενα της Δημοτικής Αστυνομίας παρέχεται η δυνατότητα στα Δημοτικά Συμβούλια με απόφασή τους να καθορίζουν τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με την εύρυθμη λειτουργία της πόλης τους (κατάληψη πεζοδρομίων, εφαρμογή κανονιστικών αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου κ.λπ.) και δεν θα ασκούνται από την Ελληνική Αστυνομία, τις Διευθύνσεις και τους επιφορτιζόμενους διοικητικούς υπαλλήλους που θα τις ασκούν, με ταυτόχρονη αποτύπωσή τους στους Εσωτερικούς Οργανισμούς Λειτουργίας των δήμων.

γ) Οι μονάδες από υπαλλήλους του δήμου που είχαν συσταθεί με αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου για την άσκηση αρμοδιοτήτων δυνάμει της παρ. 4 του άρθρου 81 του Ν.4172/2013, καταργούνται, διατηρούνται ή συγχωνεύονται με τις μονάδες που θα απαρτίζουν την Υπηρεσία Δημοτικής Αστυνομίας μετά από σχετική τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του οικείου δήμου. Με τον Οργανισμό ορίζονται οι ειδικότητες και οι κλάδοι από τους οποίους θα επιλέγονται οι προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων αυτών. Προϊστάμενος της οργανικής μονάδας που θα απαρτίζει την Υπηρεσία Δημοτικής Αστυνομίας, εφόσον αυτή λειτουργεί σε επίπεδο Γενικής Διεύθυνσης ή Διεύθυνσης, μπορεί να τοποθετηθεί και υπάλληλος του δήμου που δεν ανήκει στο ένστολο προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας.

4. Υπάλληλοι που κατ’ εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 81 του Ν.4172/2013 μετατάχθηκαν αυτοδικαίως από τις 23.9.2013 σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις κατηγορίας ΠΕ Διοικητικού ή ΤΕ Διοικητικού ή ΔΕ Διοικητικού στο δήμο ή μεταγενέστερα σε άλλη περαιτέρω υπηρεσία, μπορούν να μεταταγούν από τη δημοσίευση του παρόντος σε συνιστώμενες οργανικές θέσεις κατηγορίας ΠΕ Δημοτικής Αστυνομίας ή ΤΕ Δημοτικής Αστυνομίας ή ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας στο δήμο όπου υπηρετούσαν στις 22.9.2013, εφόσον υποβάλλουν σχετική αίτηση εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών στο δήμο στον οποίο ανήκουν οι οργανικές τους θέσεις. Εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από τη δημοσίευση του παρόντος εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του Δημάρχου, με την οποία το ανωτέρω προσωπικό διαπιστώνεται ως προσωπικό αυτού και κατατάσσεται στις επανασυσταθείσες θέσεις κλάδων ΠΕ Δημοτικής Αστυνομίας ή ΤΕ Δημοτικής Αστυνομίας ή ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας. Η πράξη αυτή δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, από δε το χρόνο δημοσίευσής της, καταργείται αυτοδικαίως η θέση στην οποία είχε γίνει η μετάταξη.

5. Μετά τη συμπλήρωση δέκα (10) ετών συνολικής υπηρεσίας στην Υπηρεσία Δημοτικής Αστυνομίας ενός ή περισσοτέρων δήμων μπορεί να διενεργείται μετάταξη των υπαλλήλων σε άλλους κλάδους ή η ανάθεση άλλων καθηκόντων, σύμφωνα με το Ν.3584/2007 (Α’ 143), όπως ισχύει κάθε φορά. Για τους υπαλλήλους της παραγράφου 1 του παρόντος, ο υπολογισμός της δεκαετίας ξεκινά από την αρχική πρόσληψή τους ή μετάταξή τους σε Υπηρεσία Δημοτικής Αστυνομίας, χωρίς να υπολογίζεται το χρονικό διάστημα που διανύθηκε από 23.9.2013 μέχρι την ημερομηνία έναρξης ισχύος του παρόντος νόμου.

6. Επιτρέπεται η μετάταξη στους κλάδους ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας σε υπαλλήλους του Ν.3584/ 2007 (Α’ 143) μετά από ειδική εκπαίδευση, στην οποία επιτρέπεται να συμμετέχουν, μετά από αίτησή τους, υπάλληλοι που δεν έχουν συμπληρώσει το 35ο έτος της ηλικίας τους κατά την ημερομηνία έναρξης της εκπαίδευσης. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ορίζονται οι προϋποθέσεις αποδοχής υπαλλήλων στην εκπαίδευση που προβλέπεται στην παράγραφο αυτή, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία επιλογής για την εισαγωγή, ο τόπος, η διάρκεια, το αντικείμενο της εκπαίδευσης, οι προϋποθέσεις για την επιτυχή περάτωση και κάθε άλλη απαραίτητη λεπτομέρεια για την εκπαίδευση αυτή.

7. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των ρυθμίσεων του άρθρου αυτού.

8. Για το έτος 2015 οι δαπάνες που αφορούν τη μισθοδοσία και την ασφαλιστική κάλυψη των υπαλλήλων του άρθρου αυτού και των υπαλλήλων της περίπτωσης γ’ της παραγράφου 1 του άρθρου 18 γίνονται με μεταφορά των σχετικών πιστώσεων στους αντίστοιχους ΚΑΕ του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, στο πλαίσιο του γενικού προγραμματισμού προσλήψεων προσωπικού κάθε έτους.

Άρθρο 21Α

Η επαναφορά του προσωπικού σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου αυτού πραγματοποιείται στο πλαίσιο του γενικού προγραμματισμού προσλήψεων κάθε έτους, όπως αυτός καθορίζεται από τις κείμενες διατάξεις.»


[34] Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 21 του Ν. 4325/15 (ΦΕΚ 47/11.05.2015 τεύχος Α’): «1. Με την ολοκλήρωση των διαδικασιών του παρόντος Κεφαλαίου καταργείται ο θεσμός της διαθεσιμότητας του Κεφαλαίου Ζ.2 του Ν.4093/2012 (Α’ 222) και των άρθρων 80, 81, 82, 90, 91 και 93 του Ν.4172/2013 (Α’ 167).»

[35] ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α. εγκ. 14/οικ. 16773/15.05.2015: Επανασύσταση Δημοτικής Αστυνομίας.

[36] ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α. εγκ. 22/οικ. 22175/29.06.2015 Καταγραφή των αποτελεσμάτων εφαρμογής του άρθρου 19 του ν.4325/2015 (Α’ 47) «Επανασύσταση Δημοτικής Αστυνομίας» από τους Δήμους της Χώρας.

[37] Σύμφωνα με το άρθρο 278 του N. 4555/18 (ΦΕΚ 133/19.07.2018 τεύχος Α’): «1. Υπάλληλοι που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 5 του άρθρου 3 του ν. 4440/2016 (Α’224) δύνανται με αίτησή τους να μετατάσσονται, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, σε υπηρεσίες Δημοτικής Αστυνομίας των Δήμων, ως ειδικό ένστολο προσωπικό Δημοτικής Αστυνομίας του άρθρου 2 του ν. 3731/2008 (Α’26), με αίτηση που υποβάλλεται στον οικείο Δήμο και απόφαση του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του Δήμου, περίληψη της οποίας δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Για τη διενέργεια της μετάταξης το ποσοστό κάλυψης των θέσεων, στον φορέα προέλευσης του κλάδου στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, κατά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων, πρέπει να ανέρχεται σε ποσοστό τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%). Ο αιτών υπάλληλος πρέπει να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο, εκτός αν στο οργανόγραμμα του φορέα προβλέπεται μόνο μία θέση του εν λόγω κλάδου.
2. Το προσωπικό της παραγράφου 1 μετατάσσεται στο Δήμο, με το βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχε πριν τη θέση του σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα με το άρθρο 81 του ν. 4172/2013 (Α’167), συνυπολογιζόμενου του χρόνου υπηρεσίας του στα Καταστήματα Κράτησης για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη. Οι μετατασσόμενοι διατηρούν το ίδιο ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό καθεστώς.»

[38] ΥΠ.ΕΣ. 41669/09.08.2018: Διαδικασία μετάταξης πρώην Δημοτικών Αστυνομικών από Καταστήματα Κράτησης σε υπηρεσίες Δημοτικής Αστυνομίας Δήμων.

[39] Συνήγορος του Πολίτη 13.05.2019: Έκδοση Πράξεων Βεβαίωσης Παράβασης και επιβολή προστίμων Κ.Ο.Κ. από Δήμο, χωρίς νόμιμη αρμοδιότητα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ