Σε αναρτηση του ο Μαριος Κατσης αναφερει:
Έχουμε ασκήσει πολύ έντονη κριτική στην @ertofficial_ επί #ΝΔ:Πρωθυπουργικός κορσές,κυβερνητική προπαγάνδα,λογοκρισία.🔹Να είμαστε όμως δίκαιοι: Σειρές όπως #TaNoumera με χιούμορ και με ανάδειξη του ελληνικού τραγουδιού κ βήμα σε νέους,αναβαθμίζουν τη δημόσια τηλεόραση!
https://twitter.com/marios_katsis/status/1581216331386736640?s=61&t=Mgm2QvdvbMwlA9OACgXwfQ
Όσα είδαμε στι τελευταίο επεισόδιο της πετυχημένης σειράς.
Μια ιστορία που οι παλιοι εχουν ξεχάσει και οι νέοι δεν γνωρίζουν αναβίωσε στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς της ΕΡΤ, Τα νουμερα του Φοίβου Δεληβοριά. Ήδη απο την αρχή του επεισοδίου της Παρασκευής (14/10) άρχισαν να γίνονται πολλές αναφορές στην κόντρα του Χρήστου Νικολόπουλου και του Στέλιου Καζαντζίδη, οι οποίοι ήταν αδελφικοί φίλοι και συνεργάτες για πολλά χρόνια, μέχρι την επεισοδιακή δίκη της 9ης Φεβρουαρίου 1998.
https://twitter.com/ertofficial_/status/1581243128627236864?s=61&t=zX5ZwsDsusqNW6UsnhKhXg
Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου είδαμε την Αντιγόνη (Λένα Ουζουνίδου) που είναι φανατική του Καζαντζίδη και πρόεδρος της “Γυναικείας Λέσχης Φίλων Καζαντζίδη” να σχολιάζει συχνά τον Νικολόπουλο, ενώ, λίγο αργότερα – όλως τυχαίως – κάποιος έκλεψε το αγαπημένο μπουζούκι του συνθέτη, λίγο πριν το λάιβ.
https://twitter.com/xrhstosvas/status/1581015361960280066?s=61&t=zX5ZwsDsusqNW6UsnhKhXg
https://twitter.com/litsaxarou/status/1581015099044921345?s=61&t=zX5ZwsDsusqNW6UsnhKhXg
Αφού το μπουζούκι βρέθηκε και το λάιβ έγινε, την στιγμή που ο Στέλιος Διονυσίου και ο Χρήστος Νικολόπουλος τραγουδούσαν και έπαιζαν το “Βραδιάζει”, που έχει ερμηνεύσει ο Καζαντζίδης σε μουσική του εν λόγω συνθέτη, η Αντιγόνη “εισέβαλε” στη “Μάντρα”, διέκοψε το λάιβ και ακολούθησε ο εξής διάλογος:
Αντιγόνη: Στοπ, ιερόσυλοι! Απαιτώ από τον κύριο Νικολόπουλο να σταματήσει να παίζει τα τραγούδια του Στελλάρα, πάραυτα!
Νικολόπουλος: Μα γιατί; Τα τραγούδια είναι δικά μου.
Αντιγόνη: Αυτό να το σκεφτόσουν πριν τον προδώσεις.
Νικολόπουλος: Τον Καζαντζίδη εγώ τον αγάπησα περισσότερο και από σένα και από πολλούς άλλους. Τον αγάπησα σαν πατέρα μου και αυτός με αγάπησε σαν γιο του. Καμιά φορά, όμως, και οι πατεράδες και οι γιοι κάνουν λάθη. Κι άμα ζούσε ακόμα, θα ήθελα να του το πω.
Μετά από τα συγκινητικά λόγια του, ο συνθέτης και οι συνάδελφοί του, έπαιξαν και τραγούδησαν το αξεπέραστο “Υπάρχω”, που είναι, επίσης, σε μουσική του Χρήστου Νικολόπουλου και το ερμήνευσε εξαιρετικά ο Στέλιος Καζαντζίδης.
Σε τηλεοπτική του συνέντευξη στον Νίκο Χατζηνικολάου και την εκπομπή “Ενώπιος Ενωπίω” το 2020 είχε μιλήσει για τη δικαστική τους διαμάχη και τη σχέση τους.
https://www.youtube.com/watch?v=frceLhQRNYI
“Ο Στέλιος Καζαντζίδης ήταν ένας θρύλος του τραγουδιού. Ο Καζαντζίδης ήταν μια ιδιόμορφη περίπτωση, είχε τις καλές του στιγμές, στην παρέα ήταν πάρα πολύ καλός, φοβερός, με χιούμορ. Είχε και κάποια ψυχολογικά προβλήματα, κάποιες ανθρωποφοβίες, κάποιες έντονες υποψίες για πάρα πολλούς ανθρώπους και κάποιες φορές και εναντίον μου υποψίες. Για παράδειγμα, ότι ήμουν άνθρωπος του Μάτσα. Εγώ, αντιθέτως, κάποια στιγμή του είπα “κάνε μου πληρεξούσιο, να κάνω εγώ μήνυση στον Μάτσα για να απελευθερωθείς”. Μέχρι σε αυτό το σημείο τον αγαπούσα“, είπε ο μουσικοσυνθέτης.
Όπως είπε ο Χρήστος Νικολόπουλος, κάποια στιγμή, διάφοροι δημοσιογράφοι της εποχής τον παρότρυναν να αρχίσει να λέει λόγια. “Τον “τσίγκλισαν” οι δημοσιογράφοι και άρχισε να λέει λόγια για μένα. Αυτό που με πείραξε, όμως, ήταν ότι άρχισε να μιλάει άσχημα για τον πατέρα μου. Τον προσέβαλε και εγώ του είχα φοβερή αδυναμία. Άνθρωπος είμαι, κάποια στιγμή είπα κι εγώ κάτι. Στη συνέχεια, ζήτησα από τη Δικαιοσύνη, έκανα ασφαλιστικά μέτρα δηλαδή, για να σταματήσει να με βρίζει, γιατί μετά έβριζε και την οικογένειά μου και εμένα και πήγαμε στο δικαστήριο”, δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Χρήστος Νικολόπουλος ανέφερε πως κέρδισε τη δικαστική διαμάχη, ωστόσο, δεν “διαφήμισε” ποτέ αυτό το γεγονός, ενώ δήλωσε πως θεωρεί ότι η κόντρα ξεκίνησε από τον περίγυρο του Καζαντζίδη. “Έχω δύο συμβολαιογραφικές πράξεις του Καζαντζίδη, στις οποίες μου ζητάει συγγνώμη και πως ό,τι έγινε ήταν από εξωγενείς παράγοντες. Πριν πεθάνει, ζήτησε να πάω να τον δω και δεν πήγα. Έκανα λάθος που δεν πήγα να τον δω. Άκουσα από έναν φιλόσοφο, τελευταία, πως ό,τι κακό αφήνεις πίσω σου, σε ακολουθεί στην υπόλοιπη ζωή σου”, ανέφερε ο μουσικοσυνθέτης.
Με πληροφορίες απο το news247.gr