Μπράβο μάγκες: Εστιατόριο βάζει στη θέση του πελάτη που πρόσβαλε υπάλληλο του

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε πως απάντησε γνωστό εστιατόριο σε απρεπες σχόλιο πελατη του για υπάλληλο του.

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά, τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».

«Μη μας επιλέξετε ξανά, έχει 2 παιδιά με αυτισμό»: Εστιατόριο «δίκασε» πελάτη που είπε εργαζόμενο «καθυστερημένο» - Εικόνα 2

«Εμείς δεν είμαστε απλά καθόλου αυτής της φιλοσοφίας. Στο Tarantino λειτουργούμε σαν οικογένεια, είναι σαν να μίλησαν σε μένα. Γενικά διανύουμε μια περίοδο που υπάρχει μίσος παντού και μια αίσθηση κριτικής, όπου όλοι ψάχνουν να κριτικάρουν τον άλλο. Λες κι εμείς είπαμε ότι είμαστε τέλειοι ως κατάστημα. Τυχαίνει να έχουμε κι έναν άνθρωπο στο προσωπικό, ο οποίος έχει μάθει να ζει με δυο παιδιά με αυτισμό. Και ήταν πάρα πολύ βαρύ», δήλωσε ο Κωστής Καρατζιάς στο Lifo.gr, συνιδιοκτήτης του εστιατορίου Tarantino Athens.

«Νιώθουμε όλοι το ίδιο, ότι έχουμε έναν άνθρωπο με τον οποίο συμπάσχουμε, γιατί γενικά, κι εγώ πριν κριτικάρω τον οποιονδήποτε, μπαίνω στη θέση του, γιατί μπορεί να μου συνέβαινε το ίδιο», τονίζει.

«Γενικά ακούμε χίλια δυο από τους πελάτες, αυτό όμως είναι κάτι που δεν το άντεξα», καταλήγει.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ