Ακρίβεια Μητσοτάκη – Γεωργιάδη: Προϊόντα ξαναμπαίνουν ακόμη και 212,93% ακριβότερα στο «καλάθι του νοικοκυριού» – Παραδείγματα

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σούπερ μάρκετ έχει γίνει «ακριβό σπορ» παρά τις πρωτοβουλίες να μετριαστούν οι επιπτώσεις των ανατιμήσεων, όπως το καλάθι του νοικοκυριού ή το επερχόμενο market pass. Οι καθημερινές αγορές των καταναλωτών, οι οποίοι πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά τα ταμπελάκια των προϊόντων που βάζουν στο καρότσι και να συγκρίνουν τιμές, έχουν μετατραπεί σε «πονοκέφαλο».

Έρευνα της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος μεταξύ άλλων «ακτινογραφεί» το τι ακριβώς συμβαίνει με το «καλάθι του νοικοκυριού», το οποίο ναι μεν χαρακτηρίζει ως μια θετική ενέργεια και σκέψη από πλευράς του υπουργείου Ανάπτυξης, ωστόσο, φαίνεται να μην έχει λειτουργήσει στο 100% ως ανάχωμα στην ακρίβεια έως τώρα.

Η έρευνα της ΕΕΚΕ για τις τιμές και τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» από την έναρξη της εφαρμογής του έως σήμερα, έδειξε ότι ορισμένα προϊόντα εντάσσονται στο καλάθι του νοικοκυριού, στη συνέχεια βγαίνουν από το καλάθι, αυξάνεται η τιμή τους και όταν εντάσσονται εκ νέου η τιμή τους είναι αυξημένη.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ