Κυβέρνηση και ΟΣΕ τους πάτησε το τρένο: Σήμερα προσέλαβαν 73 σταθμάρχες με μπλοκάκι

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αποκαλύπτεται πως είχαμε έλλειψη από σταθμάρχες, γι’ αυτό επιστράτευαν μετακλητούς, και τώρα που προσλαμβάνουν, το κάνουν με μπλοκάκι, αντί να κάνουν προσλήψεις! Μιλάμε για έγκλημα κατά της ασφάλειας των ελλήνων!

Γράφει ο Μιχάλης Χαριάτης απο το ieidiseis.gr

«Εκτός τόπου και χρόνου», κυριολεκτικά, βρίσκεται η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Την ώρα που «καπνίζουν» ακόμα οι λαμαρίνες των τρένων στα Τέμπη, ανθρώπινα μέλη εντοπίζονται στα χωράφια και συγγενείς των επιβατών αγωνιούν έξω από τα νοσοκομεία. Την ώρα που ακόμη δεν έχει «κλείσει» η μακάβρια λίστα με τον ακριβή αριθμό νεκρών, τραυματιών και αγνοούμενων. Την ώρα που η χώρα παρακολουθεί «παγωμένη» από χθες το βράδυ την τραγωδία με την φονική σύγκρουση των αμαξοστοιχιών να εξελίσσεται.

Αυτή την ώρα, την ώρα που ολοένα και πολλαπλασιάζονται τα ερωτήματα για τις ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, των αρμόδιων υπουργών και του ΟΣΕ σε σχέση με την φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, μεγενθύνεται η εικόνα διάλυσης που παρουσιάζει το κυβερνητικό επιτελείο.

Το πρωί της Τετάρτης επικύρωσαν τις προσλήψεις στον ΟΣΕ με μπλοκάκι

Απολύτως ενδεικτικό της «εκτός τόπου και χρόνου» κατάστασης που βρίσκεται η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι το γεγονός πως σήμερα το πρωί, ελάχιστες ώρες δηλαδή μετά την τραγωδία, επί της ουσίας την ημέρα της τραγωδίας, ο ΟΣΕ ανακοίνωσε νέους σταθμάρχες για 6 μήνες και με μπλοκάκι με την σχετική απόφαση να αναρτάται στη «Διαύγεια».

diagia2 ose

Συγκεκριμένα, αναρτήθηκε σήμερα το πρωί, την ημέρα της τραγωδίας, στη «Διαύγεια» η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ, με ημερομηνία 16 Φεβρουαρίου 2023, για «ανάθεση παροχής Υπηρεσιών της ειδικότητας του Σταθμάρχη για χρονικό διάστημα 6 μηνών».

Ειδικότερα, η απόφαση του ΔΣ του ΟΣΕ προβλέπει: 1) «την ανάθεση παροχής Υπηρεσιών της ειδικότητας του Σταθμάρχη, σε εξωτερικούς συνεργάτες (73) άτομα, για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών (ήτοι από 01.04.2023 μέχρι και 30.09.2023), οι οποίοι θα απασχοληθούν σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, σύμφωνα με τις ανάγκες του Οργανισμού», 2) «το κόστος απασχόλησής τους εκτιμάται ότι θα ανέλθει στο ποσό των επτακοσίων ογδόντα τριών χιλιάδων (783.000,00) ευρώ πλέον ΦΠΑ, ήτοι 970.920,00 ευρώ».

Ολόκληρη η απόφαση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ