Έπεσε σύρμα απο το Μαξίμου στα sites και αναπαράγουν ακριβώς την ίδια διαρροή

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η «λίστα Πέτσα» έκανε εξαιρετικά τη δουλειά της και έχει μάλιστα και αποτελέσματα… διαρκείας, αφού εκτός του κορωνοϊού, όπου δούλεψε φουλ, για κάθε σοβαρό θέμα έκτοτε που είναι επιζήμιο για την Κυβέρνηση Μητσοτάκη, δημιουργείται ένα κοινό μιντιακό μέτωπο, με μοναδικό στόχο την προστασία του Μαξίμου.

Και δεν διστάζει να «πατά» επί πτωμάτων αυτό το μέτωπο, προκειμένου να πετύχει στην αποστολή του και να κρατήσει αλώβητους τον Κυριάκο Μητσοτάκη και το σύστημά του.

Τελευταίο παράδειγμα είναι η σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών, για την οποία η «γραμμή» που δόθηκε από ψηλά (από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό που έβγαλε το «πόρισμα»), είναι η υπερπροβολή του ανθρώπινου λάθους και όχι όλα όσα οδήγησαν σε αυτό το λάθος και αυτή την τραγωδία.

Εν μέσω αυτού του κλίματος, τις τελευταίες ώρες «το σύρμα» που έχει πέσει στα συστημικά ΜΜΕ έχει προφανώς τη μορφή «non paper», αφού δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι πολλά μέσα αναπαράγουν ακριβώς την ίδια «διαρροή», με ακριβώς τον ίδιο τρόπο.

nb keimeno montaziera
φωτογραφία: documentonews.gr

Τι λέει το αφήγημα το οποίο επιχειρεί να απορρίψει και να υποβαθμίσει τη σωρεία καταγγελιών των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο για ελλείψεις και αδιαφορία;

Ότι τάχα έχουν εγκατασταθεί με φροντίδα της Κυβέρνησης, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα στο 70% του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, εκτός από δύο κομμάτια, ένα εκ των οποίων το σημείο της τραγωδίας (σ.σ. μα τι ατυχία…)!

nb keimeno montaziera1

Το σχετικό κείμενο που παίζει (σχεδόν) σε όλα τα μεγάλα sites, αναφέρει:

«Παρά τις καταγγελίες συνδικαλιστικών εκπροσώπων των σιδηροδρομικών περί παντελούς απουσίας αυτόματων δικλίδων ασφαλείας στο δίκτυο, κυβερνητικές πηγές και στελέχη του ΟΣΕ έλεγαν ότι και σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου έχουν αποδοθεί σε ολόκληρο το κομμάτι από το Πλατύ Ημαθίας έως τον Προμαχώνα, όπως και σε μεγάλο μέρος της διαδρομής από την Αθήνα έως τη Λάρισα. Ως αποτέλεσμα, το όλο έργο έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό που αγγίζει το 70%. Τα δύο κομμάτια που δεν καλύπτονται ακόμα είναι το σκέλος ανάμεσα στη Λάρισα και το Πλατύ, όπου σημειώθηκε το δυστύχημα και νοτιότερα η έκταση μεταξύ Οινόης και Τιθορέας».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ