Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS)

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) είναι ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου ταχύτητας που διασφαλίζει τη διαλειτουργικότητα των εθνικών σιδηροδρομικών συστημάτων, μειώνοντας το κόστος αγοράς και συντήρησης των συστημάτων σηματοδότησης καθώς και αυξάνοντας την ταχύτητα των τρένων, τη χωρητικότητα της υποδομής και το επίπεδο ασφάλειας στις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Πηγή:

www.era.europa.eu/domains/infrastructure…ment-system-ertms_en

Αποτελείται από δύο μέρη :

1.Tο Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων (ETCS)

Πηγή:

transport.ec.europa.eu/transport-modes/r…-levels-and-modes_en

2.Παγκόσμιο Σύστημα Κινητών Επικοινωνιών-Σιδηροδρόμων (GSMR). Το ETCS είναι ο κύριος πυλώνας του συνολικού συστήματος διαχείρισης της κυκλοφορίας

Πηγή:

www.era.europa.eu/domains/infrastructure…dio-communication_en

Το ETCS λειτουργεί σε δύο υποσυστήματα, που αποτελούνται από τον εξοπλισμό που τοποθετείται σε σιδηροδρομικές γραμμές, όπως ένας ραδιοπομπός (Eurobalise) που αποθηκεύει σχετικά δεδομένα, όπως όρια ταχύτητας, αναφορές θέσης και κλίσεις. και τον εξοπλισμό που τοποθετείται στο τρένο, όπως κεραίες και ειδικά εξαρτήματα στον κινητήρα.

Οι διάφορες συσκευές σε γραμμές και τρένα ανταλλάσσουν συνεχώς πληροφορίες, επιτρέποντας τη συνεχή παρακολούθηση της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας λειτουργίας και παρέχοντας στον οδηγό όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για τον έλεγχο του οχήματος.

Πηγή:

transport.ec.europa.eu/transport-modes/r…onstituents-ertms_en


Proefexamen 5 (ERTMS basis) 00795

Ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο μεταδίδονται οι πληροφορίες μέσα σε μια αμαξοστοιχία, έχουν αναπτυχθεί δύο επίπεδα ελέγχου:

Επίπεδο 1, όπου η αμαξοστοιχία επικοινωνεί με τις γραμμές μέσω ραδιοσυχνοτήτων (beacons), όπως περιγράφεται παραπάνω,

Επίπεδο 2, όπου η επικοινωνία δημιουργείται μέσω του κινητού Συστήματα επικοινωνιών Συχνότητες GSM-R, οι οποίες χρησιμοποιούνται επίσης για δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, αλλά διαμορφώνονται ειδικά εδώ για τους σιδηροδρόμους

Driving under ETCS L1 control (γίνεται η εισαγωγή των στοιχείων στον υπολογιστή απο τον μηχανοδηγό)

ETCS LVL2 (στον Εξομοιωτή /προσομοιωτή του τραίνου ο μηχανοδηγός εκπαιδεύετε να εισαγει τα δεδομένα data στον υπολογιστή)

Μετα την εισαγωγή των δεδομένων στον υπολογιστή του τραίνου παρεχονται στον μηχανοδηγό ολες οι ενδείξεις αυξομείωση ταχύτητας στην έγχρωμη οθόνη του μηχανοδηγού.

ERTMS/ETCS Livello 2 – MSTS

Ο Εξομοιωτής /Προσομοιωτής τρένου βγαίνει σε διάφορες εκδόσεις λογισμικού αναλογα την εταιρεία που αγοράστηκε ο ηλεκτροκινητήρας και οι υπολογιστές στα τραίνα.

Ο κ Γεραπετρίτης να βαζει α.π.α.ν.τ.ε.ς. να “περνάνε” τουλάχιστον ανα δίμηνο τον προσομοιωτή τραίνου για εισαγωγή δεδομένων κλπ οπως και αντιδράσεις του πληρωματος των τραίνων σε διάφορες βλάβες.

Στα Flight Simulators ειναι πιο ανεπτυγμένα αυτα τα συστηματα γιατί στην οθόνη (Η/Υ) εμφανίζεται και το Check list του α/φ την σειρα εκκινησης battery /Failure Warning Panel etc.

Το ειχα δει αυτο σε φιλο που ειναι σε ομαδα και “πετάνε” real on line με αλλο group “πιλότων” και είναι ιδιαίτερα ενημερωτικό και κατατοπιστικό γιατί συμμετέχουν και χειριστές που ειχα παρακολουθήσει μια “πτήση” online με σημεία αναφοράς way points etc.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ