Η Πολιτική και Οικονομική Αναλύτρια Ιωάννα Λιούτα στην εκπομπή Mea Culpa στο FORMedia Radio 99,8 fm

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Πολιτική και Οικονομική Αναλύτρια Ιωάννα Λιούτα στην εκπομπή Mea Culpa στο FORMedia Radio 99,8 fm και στον Αποστόλη Γκόγκα ανέφερε για την συνεχόμενη ακρίβεια και το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη μεταξύ άλλων:

Οι τιμές θα συνεχίζουν να ανεβαίνουν, μέχρι να μην έχουν τη δυνατότητα να ψωνίζουν οι καταναλωτές
Η νέα άνοδος των τιμών των τροφίμων και των βασικών αγαθών διαδραματίζεται παρά τη μείωση του πληθωρισμού , ενώ η κυβέρνηση δεν παίρνει κανένα μέτρο ώστε να συγκρατηθούν οι τιμές.

Η ακρίβεια το 2022 μείωσε 0,9% τον όγκο πωλήσεων στα Σούπερ Μάρκετ αλλά ο τζίρος ενισχύθηκε 5,8% λόγω των υψηλότερων τιμών στα προϊόντα
Στην χώρα μας έχουμε ακόμα ένα παράδοξο :χαμηλότερο πληθωρισμό τροφίμων από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, αλλά μεγαλύτερες ανατιμήσεις σε τρόφιμα σύμφωνα με την Eurostat.

Στην Ελλάδα του 2023 δύο τρένα κινούνται αντίθετα στην ίδια γραμμή και κανείς δεν το βλέπει.Το αποτέλεσμα ήταν μία σφοδρή σύγκρουση με 57 νεκρούς,πολλούς τραυματίες μεγάλη οργή και πολλά ερωτηματικά.
Η υποχρηματοδότηση στον ελληνικό σιδηρόδρομο είναι επιλογή Το μεγαλύτερο μέρος των ευρωπαϊκών κονδυλίων πήγε στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμων με απαράδεκτες για το δημόσιο ρήτρες,για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων .
Ο ΟΣΕ κατακερματίστηκε σε πέντε εταιρείες οι οποίες πέρασαν στο ΤΑΙΠΕΔ προς πώληση.Ένα διαχωρισμός δικτύου και υποδομών πανομοιότυπος με όλες τις ιδιωτικοποιήσεις.Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ το 2015 σταμάτησε την πλήρη ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ χωρίς όμως να μπορεί να αποτρέψει τις ιδιωτικοποιήσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥΟ .
Η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι με τις ιδιωτικοποιήσεις υποβαθμίζονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες με τραγικές επιπτώσεις σε αρκετές περιπτώσεις (σιδηροδρομικά ατυχήματα στην Μ.Βρετανία,πυρηνικό ατύχημα στην Ιαπωνία κα).
Σημειώνουμε τις χρόνιες προσπάθειες που γίνονται στην Γερμανία για την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων χωρίς αποτέλεσμα.Στην Μ.Βρετανία η Μ.Θάτσερ δεν ήταν αυτή που προχώρησε στην ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων

ΔΗΜΟΦΙΛΗ