Αδιανόητη απάτη Γεραπετρίτη για τα Τέμπη!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μετά την ανακοίνωση του ΟΣΕ, τις δηλώσεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ & τα αναρίθμητα ρεπορτάζ με εικόνα & ήχο από την κατεστραμμένη αίθουσα τηλεδιοίκησης, έρχονται σήμερα οι αποκαλύψεις της ιστοσελίδας ethnos.gr να καταδείξουν και αυτές τα ψέματα του κ. Γεραπετρίτη.

Σύμφωνα με τη Δήλωση Δικτύου 2023 του ΟΣΕ, που δημοσιεύει ολόκληρη το Έθνος, η Λάρισα ΔΕΝ έχει τηλεδιοίκηση από το καλοκαίρι του 2019.

Τα πράγματα, πλέον, είναι ξεκάθαρα. Ο κ. Γεραπετρίτης επιχείρησε να παραπλανήσει τον ελληνικό λαό αλλά και το κοινοβούλιο.

Δεν έχει κανένα νόημα πλέον να του απευθύνει κανείς το λόγο.

Όταν αποφασίσει να μας πει μία αλήθεια ας μας ειδοποιήσει.

Μόνο την πρώτη σελίδα του πρωτοκόλλου του ΟΣΕ κατέθεσε ο Γεραπετρίτης!
Το ΕΘΝΟΣ αποκαλύπτει σήμερα όλο το τρισάθλιο και βρώμικο παιγνίδι του “Διοικητή” του υπουργείου Μεταφορών που ψεύδεται ασύστολα και δεν τόλμησε να ορκιστεί υπουργός για να μην πάρει πάνω του την ευθύνη.

C1F9D64E F1E7 4DF4 8E8E 4FF22050DD7F

Το κατατεθέν έγγραφο αναφέρεται ξεκάθαρα στη σηματοδότηση -ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ- και είναι μόνο η πρώτη σελίδα του σχετικού πρωτοκόλλου, στην οποία αναγράφεται το θέμα χωρίς όμως να υπάρχουν οι επόμενες.

1EEDDA52 1EB3 47B2 B480 B00F9F73CDE6

Στις επόμενες, τις οποίες έχει εξασφαλίσει το «Εθνος» αναφορικά με τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας σημειώνεται πως «παρέχονται όλες οι σηματοτεχνικές διαδρομές εκτός των διαδρομών από τα φωτοσήματα εξόδου (ΛΑΡ 11, ΛΑΡ 13, ΛΑΡ 15) προς βορρά (προς Εμπορικό Λάρισας)

E90DD6B8 4EA6 4571 9FF8 452D5D6CAD45

λόγω προσωρινής απουσίας των σηματοτεχνικών πληροφοριών με τον Σ.Σ. Εμπορικού Λάρισας. Οι εργασίες αυτές θα ολοκληρωθούν στο εγγύς μέλλον.

376AEAC0 EB43 442D A22A 2AA5264EFF74

Τα φωτοσήματα ΛΑΡ 11, ΛΑΡ13, ΛΑΡ15 θα παραμείνουν κλειστά (ερυθρό) και η κυκλοφορία μεταξύ Σ.Σ. Λάρισας – Σ.Σ. Εμπορικού Λάρισας θα διεξάγεται σύμφωνα με τον Κανονισμό Κινήσεως – Μέρος Β΄».

Σε κανένα από τα δύο έγγραφα, ούτε στο πρωτόκολλο παραλαβής ούτε στο εσωτερικό έγγραφο του ΟΣΕ δε γίνεται λόγος για σύστημα τηλεδιοίκησης καθώς είναι σαφές πως το λεγόμενο σύστημα «τοπικού χειρισμού» που δίνει τη δυνατότητα χάραξης πορείας και «βλέπει» το σταθμό για περίπου 8,5 χλμ (3 πριν και 5,5 μετά), καμία σχέση δεν έχει με την τηλεδιοίκηση.

Από το έγγραφο του ΟΣΕ μάλιστα προκύπτει ότι ακόμα και μετά τη δοκιμαστική λειτουργία, από τις 15 Νοεμβρίου 2022 και στο εξής, «σηματοτεχνικές διαδρομές με αφετηρία τα τρία συγκεκριμένα φωτοσήματα προς Εμπορικό Σταθμό Λάρισας δεν μπορούν να χαραχθούν. Για την αναχώρηση προς Θεσσαλονίκη οι αλλαγές θα μετακινούνται με βεβιασμένο χειρισμό μέσω κλειθροδιακόπτη επί του πίνακα».

Για το λόγο αυτό άλλωστε ο ΟΣΕ συστήνει ιδιαίτερη προσοχή στους σταθμάρχες: «Στις περιπτώσεις (βλ. 2γ και 2δ (σ.σ. η τελευταία αφορά το σταθμό Λάρισας) όπου οι σταθμάρχες αναγκάζονται να μεταθέτουν τις αλλαγές με τον κλειθροδιακόπτη κάθε αλλαγής χωριστά, απαιτείται η ιδιαίτερη προσοχή τους κατά τη διεξαγωγή αυτής της διαδικασίας», σημειώνεται.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ