Στα τυφλά τροχοδρομούν τα αεροσκάφη σε πέντε αεροδρόμια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χωρίς ραντάρ προσέγγισης λειτουργούν Ανδραβίδα, Άραξος, Ζάκυνθος, Κεφαλληνία και Σούδα – Στο «κόκκινο» η ασφάλεια των πτήσεων

Οι πολιτικές ηγεσίες των κυβερνήσεων, αποκλειστικά υπεύθυνες για τις ευαίσθητες υπηρεσίες, τους οργανισμούς και του τομείς που αφορούν την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής και τα εθνικά συμφέροντα, βρίσκονται μπροστά σε τραγωδίες που η μία διαδέχεται την άλλη, δεδομένου ότι, λόγω ανεπάρκειας, αδιαφορίας και ιδιοτελών συμφερόντων, δεν λαμβάνουν διορθωτικά και προληπτικά μέτρα, χάρη στη μόνιμη πολιτική αμνηστία των ευθυνών τους.

  • Από την Κύρα Αδάμ

Αυτό ισχύει και για την ασφάλεια των πτήσεων και ειδικότερα για τα αεροδρόμια Ανδραβιδας, Αράξου, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας και Σούδας, στα οποία, σύμφωνα με τον όγκο διαθέσιμων στοιχείων, προκύπτει ότι λόγω αδιαφορίας όλων των κυβερνήσεων από το 1998 η ασφάλεια των πτήσεων και επιβατών είναι στο κόκκινο και από τύχη δεν έχουν υπάρξει ανθρώπινα θύματα.

Σε πολλά στρατιωτικά αεροδρόμια, στα οποία φιλοξενείται η ΥΠΑ (κοινής χρήσης), οι στρατιωτικοί ελεγκτές παρέχουν υπηρεσίες προσέγγισης και αναχώρησης σε χιλιάδες πολιτικά αεροσκάφη. Δύο από αυτά είναι τα στρατιωτικά αεροδρόμια της Ανδραβίδας και της Σούδας.

Το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ανδραβίδας -το τμήμα προσέγγισης και οι στρατιωτικοί ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας- παρέχει υπηρεσίες εναέριας κυκλοφορίας στα πολιτικά αεροσκάφη των Α/Δ Ζακύνθου, Κεφαλληνίας και Αράξου, καθώς επίσης και στα στρατιωτικά αεροσκάφη Ανδραβίδας, Αράξου και Καλαμάτας.

Η παροχή υπηρεσιών προσέγγισης και αναχώρησης των πολιτικών αεροσκαφών προς και από τα Α/Δ Ζακύνθου, Κεφαλληνίας και Αράξου γίνεται χωρίς ραντάρ προσέγγισης και από το 2000, όταν αυξήθηκε η εναέρια κυκλοφορία, υπάρχει κορεσμός της περιοχής προσέγγισης, με αποτέλεσμα να τίθεται σοβαρό θέμα ασφάλειας πτήσεων επιβατών, δεδομένου ότι σήμερα η προσέγγιση Ανδραβίδας παρέχει υπηρεσίες εναέριας κυκλοφορίας σε πάνω από 5.000 πολιτικά αεροσκάφη προς και από τα Α/Δ Ζακύνθου Κεφαλληνίας και Αράξου, χώρια τα στρατιωτικά αεροσκάφη.

Επιπροσθέτως, στην περιοχή προσέγγισης της Ανδραβίδας έχουν καθοριστεί οι περιοχές Α, Β και Γ στις οποίες εκπαιδεύονται οι χειριστές των πολεμικών αεροσκαφών από τα 5.000 έως τα 25.000. Επισημαίνεται ότι το ίχνος προσέγγισης – αναχώρησης τω πολιτικών αεροσκαφών στα Α/Δ Ζακύνθου και Κεφαλληνίας διέρχεται οριακά από τα εξωτερικά όρια της περιοχής Α, ενώ υπάρχει ακόμα στην περιοχή αυτή το επίγειο και πλωτό πεδίο Βολής Παλαιοχωρίου, με αποτέλεσμα ο πλήρης κορεσμός της περιοχής να θέτει στο κόκκινο την ασφάλεια των πτήσεων.

Από το 2000 μέχρι σήμερα το ΓΕΑ με έγγραφα προς την ΥΠΑ επισημαίνει το πρόβλημα ασφαλείας πτήσεων και κορεσμού της χωρητικότητας της περιοχής προσέγγισης και ζητά να εγκαταστήσει η ΥΠΑ ραντάρ προσέγγισης στην Ανδραβίδα προκειμένου να αποφευχθεί αεροπορικό ατύχημα και για να εκτελείται ασφαλώς και ταχέως η εναέρια κυκλοφορία των πολιτικών και των στρατιωτικών αεροσκαφών.

Η ΥΠΑ και το ΥΠΜΕ απαντούν εγγράφως από το 2004, 2006, 2008, 2010, 2011 κ.λπ. ότι το ραντάρ προσέγγισης για την Ανδραβίδα έρχεται, πλην όμως… παρέρχεται, διότι μέχρι τον Δεκέμβριο toy 2015 (όταν υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης των Α/Δ στη Fraport) η ΥΠΑ δεν έχει εγκαταστήσει ραντάρ στην Ανδραβίδα, ούτε μέχρι σήμερα, μολονότι με συμβατική υποχρέωση το κόστος θα βαρύνει τη Fraport, η οποία πιέζει για την εγκατάστασή του, προκειμένου να αυξηθεί η χωρητικότητα της περιοχής προσέγγισης, με ταυτόχρονη αύξηση του δείκτη ασφαλείας πτήσεων, για να έχει αύξηση της κίνησης των πολιτικών αεροσκαφών και αύξηση εσόδων.

aerodromio pyrgos elegxou 1

Υπενθυμίζεται ότι το Yakovlev συνετρίβη το 1997 και τον επόμενο χρόνο το ΥΠΜΕ και η ΥΠΑ εγκατέστησαν ραντάρ προσέγγισης στα πολιτικά Α/Δ Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας και Ρόδου, δηλαδή σε έναν χρόνο. Ομως στα Α/Δ Ανδραβίδας και Χανίων από το 2004 μέχρι σήμερα, ήτοι 19 χρόνια, δεν έχει γίνει εγκατάσταση ραντάρ προσέγγισης.

Η μόνιμη διαφορά είναι ότι τα Α/Δ Θεσσαλονίκης Κέρκυρας και Ρόδου είναι πολιτικά και στελεχώνονται από πολίτες ελεγκτές της ΥΠΑ, ενώ τα αεροδρόμια Ανδραβίδας και Σούδας είναι στρατιωτικά και στελεχώνονται από στρατιωτικούς ελεγκτές. Ετσι υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και συντεχνιακών προνομίων, τα οποία σε καμιά περίπτωση το σύστημα του κομματικού κράτους δεν πρόκειται να εκχωρήσει στους στρατιωτικούς ελεγκτές.

Και τούτο διότι οι εκάστοτε κυβερνήσεις διορίζουν στη διοίκηση της Πολιτικής Αεροπορίας άσχετους με το αντικείμενο της αεροπλοΐας (αποτυχόντες υποψηφίους βουλευτές, γυναικολόγους, οικονομολόγους, τρενολόγους, αεροπόρους του γλυκού νερού, που μπερδεύουν τον εναέριο χώρο της Γαλλίας με της Ελλάδας κ.λπ.), οι οποίοι δεν φροντίζουν να εγκατασταθεί ραντάρ στην Ανδραβίδα, με αποτέλεσμα η ασφάλεια των πτήσεων να είναι μονίμως στο κόκκινο.

Υπάρχουν δεκάδες διαθέσιμες αναφορές πιλότων πολιτικών αεροσκαφών, στις οποίες αναγράφονται εξόχως επικίνδυνα περιστατικά ασφαλείας πτήσεων – επιβατών και παραλίγο συγκρούσεις στη περιοχή προσέγγισης Ανδραβίδας, που οδηγούν την αεροπλοΐα στις ράγες των Τεμπών και μάλιστα σε τραγωδία χειρότερης μορφής. Και τούτο διότι το πολιτικό αεροσκάφος δεν είναι τρένο για να υπάρχει τραγωδία στα τρία μπροστινά βαγόνια – σε περίπτωση σύγκρουσης ή πτώσης η τραγωδία θα είναι ολοκληρωτική για όλους τους επιβάτες.

Αποφεύχθηκε σύγκρουση στο παρά πέντε

Το newsbreak.gr αποκαλύπτει ως τεκμήριο αναφορά πιλότου σουηδικής αεροπορίας που αναγραφεί ότι «μολονότι ήταν σε επαφή με το ραντάρ προσέγγισης Ανδραβίδας (σ.σ.: κάποιοι ενημερώνουν ψευδώς τους πιλότους ότι υπάρχει ραντάρ) στην περιοχή Ζακύνθου-Κεφαλληνίας χτύπησε το TCAS (σύστημα αποφυγής σύγκρουσης) του αεροσκάφους και με ελιγμό αποφυγής αποφεύχθηκε σύγκρουση με αεροσκάφος της LTU-253, το οποίο πέρασε 200 μέτρα αριστερά μας».

documento
Η αναφορά του Σουηδού πιλότου που περιγράφει την παραλίγο σύγκρουση αεροσκαφών, κατά την προσέγγιση στο αεροδρόμιο της Ανδραβίδας

Την αναφορά αυτή η σουηδική ΥΠΑ τη υπέβαλε στην ελληνική ΥΠΑ και ζήτησε να συμμετάσχει στη διερεύνηση του περιστατικού, πλην όμως περιμένει ακόμα στο ακουστικό. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα φαίνεται ότι τα ραντάρ στην Ανδραβίδα και τη Σούδα θα περιμένουν πολύ να φτάσουν στη… Χώρα τού Ποτέ.

Εν μέσω Μνημονίων, με τη σύμβαση τον Δεκέμβριο του 2015, παραχωρήθηκαν τα Α/Δ στη Fraport και στη σύμβαση αναγράφεται πέραν των άλλων ότι η Fraport πρέπει να εγκαταστήσει δευτερεύον ραντάρ προσέγγισης σε Ανδραβίδα και Σούδα και να εκπαιδεύσει μέχρι 50 στρατιωτικούς στη λειτουργία του ραντάρ (σ.σ.: όχι στην εναέρια κυκλοφορία, που αυτή ανήκει στην Πολεμική Αεροπορία και την ΥΠΑ).

Για τη εγκατάσταση των ραντάρ σημειώνονται τα ακόλουθα:

Σήμερα, χωρίς ραντάρ, η Ανδραβίδα και η Σούδα μπορούν να διακινούν στη περιοχή προσέγγισης έξι πολιτικά αεροσκάφη την ώρα (αφίξεις – αναχωρήσεις). Με την εγκατάσταση ραντάρ τα αεροσκάφη από έξι γίνονται 16 την ώρα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, γεγονός που θα αποφέρει στη Fraport περισσότερα έσοδα, και αυτό σημαίνει ότι η Fraport, ως επιχείρηση, θέλει διακαώς να τοποθετήσει ραντάρ στα δύο αυτά αεροδρόμια.

Ομως στο σημείο αυτό η Fraport… την πάτησε, διότι δεν έθεσε καταληκτική ημερομηνία εγκατάστασης των ραντάρ, με αποτέλεσμα Π.Α. και ΥΠΑ, για δικούς της λόγους εκάστη, να παίζουν συμφεροντολογικά με τις προδιαγραφές των ραντάρ και με τα πτυχία των στρατιωτικών ελεγκτών και η προμήθεια και η λειτουργία των ραντάρ να πηγαίνει στο άγνωστο.

Κίνητρο οι διαχρονικές βλέψεις της Άγκυρας σε βάρος της ελληνικής κυριαρχίας

Το ραντάρ προσέγγισης σε όλες τις χώρες είναι δευτερεύον. Αυτό σημαίνει ότι το ραντάρ βλέπει μόνον αεροσκάφη που φέρουν IFF (φίλιο κωδικό) και κανένα χωρίς IFF. Λόγω των διαχρονικών βλέψεων της Αγκυρας σε βάρος της ελληνικής κυριαρχίας, το ΥΕΘΑ και το ΓΕΑ όφειλαν επ’ ευκαιρία της παραχώρησης των Α/Δ να απαιτήσουν από τη Fraport πρωτεύον και δευτερεύον ραντάρ, όπως τα ραντάρ της Π.Α.

Και τούτο διότι το πρωτεύον ραντάρ εντοπίζει και στόχους χωρίς IFF, όπως γίνεται σε πολλές περιπτώσεις κατά τις οποίες τα τουρκικά F-16 εισέρχονται χωρίς IFF στο FIR Αθηνών και το ΑΤΑ τα αναχαιτίζει επειδή έχει πρωτεύον ραντάρ – το ίδιο ισχύει και για RENEGATED (τρομοκρατικό αεροσκάφος), που έχει κλειστό το IFF (π.χ. Δίδυμοι Πύργοι). Πέραν αυτού, με το πρωτεύον ραντάρ αυξάνεται κατακόρυφα η ασφάλεια πτήσεων, διότι σε περίπτωση τέλειας ηλεκτρικής απώλειας αεροσκάφους, όπου δεν λειτουργεί το IFF και εισέλθει στη τερματική περιοχή με πορεία σύγκρουσης με πολιτικό αεροσκάφος, θα εντοπιστεί από το πρωτεύον ραντάρ και ο ελεγκτής θα δώσει οδηγίες στο πολιτικό αεροσκάφος για αποφυγή σύγκρουσης.

Σε περίοδο επιχειρήσεων Ελλάδας – Τουρκίας προτεραιότητα στοχοποίησης είναι τα ελληνικά ραντάρ. Αυτό ακριβώς κάνουν κάθε μέρα με τα τουρκικά UAVs και με τις πτήσεις των F-16, δηλαδή μετρούν τις δυνατότητες της ελληνικής Αεράμυνας – κάλυψης εναερίου χώρου – νεκροί τομείς.

Σε περίπτωση που τεθεί το ραντάρ Κρήτης της Π.Α. εκτός λειτουργίας, τα τουρκικά αεροσκάφη με κλειστό το IFF θα προσβάλουν τους ελληνικούς στόχους χωρίς να τα βλέπει κανένας. Οταν όμως το Α/Δ της Σούδας ή της Ανδραβίδας έχει και πρωτεύον ραντάρ, θα εντοπίζει τα τουρκικά F-16 με το κλειστό IFF από τα 80 ν.μ. από το Α/Δ και θα έχει 11 λεπτά να αντιδράσει.

Με τον Κανονισμό της Ε.Ε. για την αεροναυτιλία το 2004 οι στρατιωτικοί ελεγκτές εξαιρούνται – προαίρεση από την πιστοποίησή τους από την ΥΠΑ, ενώ η Π.Α. ορίζεται ως πάροχος Ε.Κ. (services provider), με αποτέλεσμα το ΥΕΘΑ-ΓΕΑ να οφείλει να πιστοποιεί τους στρατιωτικούς ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και να τους χορηγεί πτυχία τα οποία είναι ισοδύναμα της ΥΠΑ(όπως ακριβώς κάνουν η Πορτογαλία, η Ιταλία, η Ισπανία).

Ωστόσο, το ΓΕΑ δεν το πράττει, διότι σε περίπτωση ατυχήματος θα φέρει ευθύνη για την τυχόν ανεπάρκεια κάποιου στρατιωτικού ελεγκτή, με αποτέλεσμα όλα τα δεινά τυχόν αεροπορικής τραγωδίας να τα φορτώνονται οι στρατιωτικοί ελεγκτές. Δηλαδή θα παρουσιαστεί μεταβίβαση ευθυνών, οι οποίες ουδέποτε μεταβιβάζονται, παρά μόνον οι αρμοδιότητες, και πάντοτε, όπως στην περίπτωση των Τεμπών, θα υπάρχει η εφεύρεση της ανάληψης της πολιτικής ευθύνης.

Ορος «πολιτική ευθύνη» δεν υφίσταται (παραίτηση, αποπομπή κ.λπ.), αποτελεί ανευθυνότητα, ντροπή και συγκάλυψη και πρέπει να εξαφανιστεί από το λεξιλόγιο του πολιτικού συστήματος και μάλιστα όταν χάνονται ανθρώπινες ζωές. Και τούτο διότι η πολιτική ανευθυνότητα της πολιτικής ευθύνης μπορεί να οδηγήσει σε αεροπορική τραγωδία, η οποία για να αποφευχθεί οφείλει η κυβέρνηση να προβεί αμέσως σε διορθωτικές ενέργειες πρόληψης. ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

Έσβησε στα 50 του χρόνια ο σκηνοθέτης Μιχάλης Ιγνατίου

Σε βαθύ πένθος βυθίστηκε ο τηλεοπτικός και δημοσιογραφικός κόσμος της Κύπρου και της Ελλάδας με την είδηση του θανάτου του σκηνοθέτη Μιχάλη Ιγνατίου Έφυγε από...

Μίκης Θεοδωράκης: Ο παγκόσμιος Ελληνας

Ο Μίκης Θεοδωράκης που γεννήθηκε στη Χίο στις 29 Ιουλίου 1925 και κατάγεται από την πλευρά του πατέρα του από τον Γαλατά Χανίων και από την πλευρά της...

54χρονος έπεσε από την ταράτσα – Τον βρήκαν νεκρό στο πάρκινγκ πολυκατοικίας

Ο 54χρονος βρέθηκε στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας αιμόφυρτος Το συμβάν σημειώθηκε στην οδό 28ης Οκτωβρίου και σύμφωνα με όσα μεταδίδει το οnlarissa.gr, περίοικοι ειδοποίησαν την...

Έφυγε από τη ζωή η Μαρία Σαραντη, χήρα του ιδρυτή της εταιρείας ΑΚΡΙΤΑΣ ΑΕ

Η εταιρεία ΑΚΡΙΤΑΣ Α.Ε. επιθυμεί να ενημερώσει το επενδυτικό κοινό για την είδηση της απώλειας της Μαρίας Σαράντη, χήρα του ιδρυτή της εταιρείας Αθανασίου...

Κώστας Βαξεβάνης: Θρασίμια, μπιστικοί και παραγιοί του παρακράτους, που στα μουλωχτά αντριεύονται και στα φανερά δεν ξέρουν και δεν είδαν

Σε παρέμβαση του ο Κώστας Βαξεβάνης αναφέρει:  Ο Φραπές και οι όμοιοί του, απείλησαν τον Πάσχο Μανδραβέλη ότι θα έχει την τύχη του Καραϊβαζ για...

Άγιος Σπυρίδων: Από βοσκός, άγιος και προστάτης της Κέρκυρας

Ο Άγιος Σπυρίδων γεννήθηκε το 270 μ.Χ. στο τώρα κατεχόμενο χωριό Άσσια (Άσκια) της Κύπρου (και όχι στην Τριμυθούντα – σημερινή Τρεμετουσιά – όπως...

Γιατί ο Άγιος Σπυρίδωνας είναι ο πολιούχος άγιος του Πειραιά;

Το έτος 1735 ιδρύθηκε το Μοναστήρι του Αγίου Σπυρίδωνα, εκεί ακριβώς που είναι η σημερινή ομώνυμη εκκλησία, πάνω σχεδόν στα ερείπια του αρχαίου ναού...

Ο Άγιος Σπυρίδωνας και οι παραδόσεις

«Απ’ τ’ άγιου Σπυρίδωνα σπυρί-σπυρί μεγαλώνει η μέρα» λέγαν οι παλιοί…«Έπειτα απ’τη γιορτή τ’ Άη-Νικόλα, στις 12 του μήνα έρχεται ο Άη-Σπυρίδωνας, που ο...

Ετσι εμψύχωσε ο Ηλιόπουλος τα παλικάρια της ΑΕΚ πριν τον αγώνα: Σήμερα παίζετε στις ρίζες της ΑΕΚ, φέρτε τη νίκη, την χρειάζεται ο λαός...

Ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν είχε λείψει από κανένα παιχνίδι της ΑΕΚ, σε καμία έδρα, για καμία διοργάνωση Αυτή την φορά ήταν αδύνατον να ταξιδέψει στην...

Φωταγώγηση Χριστουγεννιάτικου δέντρου στο Διδυμότειχο με τον Γιώργο Τσαλικη

🎄✨ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΣΤΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ! ✨🎄 📍 Μπροστά στην Σχολή Ψυχολογίας 📅 Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025 στις 17:30 το απόγευμα 🎤 Γιώργος Τσαλίκης LIVE!Ο Δήμος Διδυμοτείχου...

Αγώνας για να σωθεί η Βίλα Πατσούκα: Ένα από τα σπάνια διασωζόμενα κτίρια της Αλεξανδρούπολης του πρώτου μισού του 20ού αιώνα

Το εξοχικό κτίσμα, που ανεγέρθηκε το 1932 στη μέση της διαδρομής προς τη Νέα Χηλή, αποτελεί ζωντανή μαρτυρία της αστικής εξέλιξης της πόλης  Η βίλα...

Ραγδαίες εξελίξεις στην εξεταστική: Ο Φραπές απείλησε να σκοτώσει την Ζωή Κωνσταντοπουλου – θα την σκοτώσω – Θα της στρίψω το λαρύγγι

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου καταγγέλλει τον Γιώργο Ξυλούρη ότι απείλησε τη ζωή της υποστηρίζοντας ότι κατά την έξοδό του από την αίθουσα της Εξεταστικής Επιτροπής της...

 «Στο Παρά Πέντε – 20 Χρόνια Μετά»: Πότε επιστρέφει το Παραπέντε στο Mega

 «Στο Παρά Πέντε – 20 Χρόνια Μετά» Η εκπομπή θα προβληθεί στο MEGA την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου, στις 21.00, σε ένα εντυπωσιακό πλατό γεμάτο μουσική,...

Φραπές στην εξεταστική: Πειράζει που ο γιος μου έχει Porsche;

Μετά την Σεμερτζίδου και τον Μαγειρία που είχαν Ferrari (χάρις σε δωρεά της μητέρας του Μαγειρία στο γιο της…), αποκαλύφθηκε στην Εξεταστική ότι και...

Το Σάββατο 13/12 με την «δημοκρατία»: Τα σκοτεινά παρασκήνια του ΚΚΕ

Το Σάββατο 13.12 με την «δημοκρατία»: Τα σκοτεινά παρασκήνια του ΚΚΕ – H απόρρητη αναφορά των Βρετανικών μυστικών υπηρεσιών Μία ιστορία του ελληνικού κομμουνισμού από...

Νεκρή στα 55 της μόλις χρόνια η συγγραφέας φαινόμενο της σύγχρονης λογοτεχνίας, Σόφι Κινσέλα

Η συγγραφέας Σόφι Κινσέλα(Sophie Kinsella), μια από τις πιο αγαπημένες φωνές της σύγχρονης ελαφριάς λογοτεχνίας, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 55 ετών Την τραγική...

Σάλος με την συνέντευξη της 67χρονης κόρης του Μίκη Θεοδωράκη, Μαργαρίτας Θεοδωρακη: Η φύση με έκανε asexual για να με προστατεύσει

Η κόρη του Μίκη Θεοδωράκη μίλησε για τον έρωτα, την προσωπική της ζωή, τον πατέρα της και την απόφασή της να ακολουθήσει vegan διατροφή Αρχικά...

Τα πιο λαμπερά Χριστούγεννα δεν είναι στην Νέα Υορκη αλλα στην Αθήνα: To εορταστικό πρόγραμμα

Φέτος, η Αθήνα ενώνει την παράδοση και τη σύγχρονη δημιουργικότητα, με ένα κέντημα γιορτής που φτιάχνουμε μαζί! 🎁 Χριστουγεννιάτικη Αγορά – Πλατεία ΚοτζιάΗ Πλατεία Κοτζιά...

Αυτό το πανέμορφο χρυσό κόσμημα φτιάχτηκε στην αρχαία Αθήνα πριν 2.300 χρόνια και όμως μοιάζει σαν να είναι σημερινό

Ελληνικός Χρυσός «Ποντιακό Αριστοκρατικό» Διάδημα, Τέλη 4ου-Τέλη 3ου αιώνα π.Χ. Ένα χρυσό διάδημα που αποτελείται από ένα στριφτό περίγραμμα με σχοινί με μια σειρά από...

Παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ για την Eurovision

Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία ζητά επισήμως την πλήρη απόσυρση της Ελλάδας από την Eurovision 2026 καταγγέλλοντας τη συμμετοχή του Ισραήλ και την απόφαση της...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ