Σπίρτζης: Ο μοιραίος σταθμάρχης της Λάρισας είχε επιχειρήσει μετάταξη και στο πρόσφατο παρελθόν

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ενόσω η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιχειρεί απεγνωσμένα να «θάψει» την εθνική τραγωδία στα Τέμπη, με αποτυχημένα επικοινωνιακά σόου και αλλαγή της ατζέντας με έμφαση, μεταξύ άλλων, στο επίμαχο φράχτη στον Έβρο, στον ΣΥΡΙΖΑ «μάχονται» να μην αφήνουν να ξεχαστεί τόσο σύντομα το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Χρήστος Σπίρτζης προχώρησε σήμερα σε μια νέα αποκάλυψη για το «παρασκήνιο» της ανείπωτης τραγωδίας που έλαβε χώρα τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, και πιο συγκεκριμένα για τον 59χρονο σταθμάρχη της μοιραίας βραδιάς. Ειδικότερα, μιλώντας στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ, ο πρώην υπουργός Υποδομών αποκάλυψε πως ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας, είχε προσπαθήσει κατά το παρελθόν και συγκεκριμένα πριν από τρία χρόνια, να επιστρέψει στους σιδηροδρόμους.

Όπως υποστήριξε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, το 2020 ο Βασίλης Σαμαράς είχε κάνει για πρώτη φορά αίτηση για να γίνει μετάταξη σε θέση σταθμάρχη στον ΟΣΕ, η οποία, όμως, (τότε) απορρίφθηκε. Με αυτή του τη δήλωση, ο Χρήστος Σπίρτζης θέλησε, προφανώς, να (απο)δείξει πως η μετέπειτα μετάταξη, ήταν ένα καραμπινάτο «γαλάζιο» ρουσφέτι.

Βρέθηκε στο συγκεκριμένο πόστο «από το κόμμα»

Υπενθυμίζεται πως, στις αρχές Μαρτίου, ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας, Ιωάννης Κολλάτος, προχώρησε σε καταγγελία, αναφέροντας πως ο 59χρονος βρέθηκε στο συγκεκριμένο πόστο όχι βάσει εμπειρίας και ικανοτήτων, όπως θα ήταν το λογικό και αυτονόητο, αλλά «από το κόμμα».

Μιλώντας στην εκπομπή «Μέρα μεσημέρι με τη Μάριον» στο Open, ο κ. Κολλάτος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Τον συγκεκριμένο σταθμάρχη τον γνωρίζω. Τον είχα και βοηθό στο γραφείο αποσκευών, ήταν υπάλληλος αποσκευών. Δηλαδή μετέφερε βαλίτσες των επιβατών στις αμαξοστοιχίες και παραλάμβανε τους αποβιβασθέντες. Κάποια στιγμή του έδωσαν μετάταξη στο υπουργείο Παιδείας, στα σχολικά βιβλία. Μοίραζε σχολικά βιβλία στα σχολεία. Στα 59 του χρόνια μεσολάβησε το κόμμα και τον έκαναν σταθμάρχη. Τον εκπαίδευσαν θεωρητικά 3 μήνες, 3 μήνες πρακτικά και στα τέλη Ιανουαρίου τον όρκισαν σταθμάρχη. Τον έστειλαν περίπου 10 μέρες στην Καλαμπάκα, σταθμό απομονωμένο με 2-3 δρομολόγια την ημέρα. Μέχρι το 2012 εργαζόμασταν δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια. Μέχρι το 2007 επικοινωνούσαμε με τους εκατέρωθεν σταθμούς και λαμβάναμε γραμμή ελεύθερη να μπορούμε να διώξουμε ή να παραλάβουμε ένα τρένο. Μετά άρχισαν τα εγκλήματα…»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ