Διεθνής διασυρμός για την Νίκη Κεραμέως: Θέμα στους Brussels Times το λουκέτο στο Ελληνικό Σχολείο των Βρυξελλών

Η Υπουργός Παιδείας των λουκέτων.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

από το blog netakias.com

“Πατριωτισμός” μόνο για τις φωτογραφίες και τις παρελάσεις

Η Νίκη Κεραμέως θα μείνει στην Ιστορία ως η Υπουργός Παιδείας των λουκέτων. Είναι η πρώτη Υπουργός Παιδείας που αντί να νοιώθει υπερήφανη να ιδρύει σχολεία ή Πανεπιστήμια, κλείνει σχολεία, κλείνει τμήματα Πανεπιστημίων, θέτει “κόφτες” στα ελληνόπουλα ώστε να μην σπουδάσουν στην ανώτατη εκπαίδευση στο χώρα που γεννήθηκε ο Σωκράτης και ο Αριστοτέλης.

Αυτή τη φορά φήμη της πέρασε και τα σύνορα βάζοντας λουκέτο στο ελληνικό σχολείο στις Βρυξέλλες, για κτιριακούς λόγους ασφαλείας. Αλλά ποιος φταίει για αυτή την κατάσταση; Η Νίκη Κεραμέως γνώριζε το πρόβλημα από το 2019, αφού είχε επισκεφθεί το σχολείο στις Βρυξέλλες (τσάμπα ταξιδάκι) στις 16 Σεπτεμβρίου 2019. 

ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

Από το 2019 όμως όχι μόνο δεν έκανε τίποτα για να συντηρήσει το σχολείο – τα καλοκαίρια που είναι κλειστό – αλλά ούτε να βρει εναλλακτική στέγαση, παρά του ότι είχε 4 χρόνια μπροστά της!

Έτσι φτάσαμε στο διεθνή διασυρμό και στο ντροπιαστικό να κλείσει ένα σχολείο στην μέση της Σχολικής Χρονίας γιατί η υπουργός άφησε το κτήριο να καταρρεύσει κάτι που έγινε πρώτο θέμα στου Brussels Times

Διαβάστε το άρθρο των Brussels Times:

«Καμία εξήγηση ή λύση»: Το ελληνικό σχολείο στις Βρυξέλλες κλειστό για πάνω από δύο εβδομάδες τώρα

Σάββατο, 1 Απριλίου 2023 – Από τον Maïthé Chini 

[ENGLISH VERSION]

Το Ελληνικό σχολείο Κεστεκίδιον στις Βρυξέλλες – το οποίο διαθέτει νηπιαγωγείο, καθώς και πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση – έκλεισε ξαφνικά στα μέσα Μαρτίου, αφήνοντας τους 159 μαθητές χωρίς σχολικό κτίριο ή λύση για πάνω από δύο εβδομάδες τώρα.

Το κτίριο του δήμου Saint-Gilles, στο οποίο στεγάζεται το ελληνικό σχολείο των Βρυξελλών από τη δεκαετία του 1970, διαχειρίζεται το ελληνικό υπουργείο Παιδείας. Τον Μάρτιο του 2023, μια έκθεση που βασίστηκε σε επιθεώρηση που διενεργήθηκε από τεχνικούς εμπειρογνώμονες του Υπουργείου Παιδείας τον Οκτώβριο του 2022 διαπίστωσε ότι δεν πληρούνταν τα πρότυπα ασφαλείας.

«Στείλαμε επιστολή στο ελληνικό Υπουργείο Παιδείας τον περασμένο Οκτώβριο για να ρωτήσουμε για πολλά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης δασκάλων και των προβλημάτων με το κτίριο, αλλά ποτέ δεν λάβαμε απάντηση», ο Βασίλειος Κατσαρδής, εκλεγμένο μέλος της Ελληνικής Κοινότητας Βρυξελλών. είπε στους Brussels Times.

Αν και αναγνώρισε ότι τεχνικοί εμπειρογνώμονες από τις ελληνικές αρχές ήρθαν για να ελέγξουν το κτίριο, η απόφαση να κλείσει το σχολείο πάρθηκε μόλις τον Μάρτιο του 2023 – πράγμα που σημαίνει ότι τα παιδιά και το προσωπικό ήταν σε αδιέξοδο για τουλάχιστον πέντε μήνες.

159 μαθητές χωρίς τάξη

ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΔΑΠ ΝΔΦΚ

«Χωρίς να δώσουν επίσημη αιτιολογία, απλώς ανακοίνωσαν ότι υπήρχαν προβλήματα με το κτίριο και έπρεπε να κλείσει», είπε ο Κατσαρδής, προσθέτοντας ότι οι ελληνικές αρχές δεν πρόσφεραν ούτε λύση ούτε χρονοδιάγραμμα. 16 ημέρες μετά το κλείσιμο του σχολείου, κανείς στις Βρυξέλλες δεν έχει μπορέσει ακόμη να δει την έκθεση επιθεώρησης.

Οι 159 μαθητές – συμπεριλαμβανομένων παιδιών στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο – πρέπει τώρα να παρακολουθήσουν διαδικτυακή εκπαίδευση, όπως έκαναν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι το υπουργείο λέει ότι οι γονείς πρέπει να επιλέξουν μεταξύ του να μείνουν στο σπίτι, ακόμη και αν δεν μπορούν να εργαστούν από απόσταση και να αφήσουν τα μικρά παιδιά τους μόνα τους στο σπίτι».

Ειδικά για αυτά τα μικρότερα παιδιά, ο Κατσαρδής αμφισβήτησε το επίπεδο εκπαίδευσης που θα μπορούσαν να πάρουν. “Μην με παρεξηγήσετε: εάν το κτίριο δεν είναι ασφαλές, τα παιδιά δεν πρέπει να πάνε σε αυτό το σχολείο. Αλλά είμαστε απλώς θυμωμένοι που το έκλεισαν χωρίς να μας δοθεί λύση”.

Η έλλειψη ενημέρωσης είναι άλλο ένα οδυνηρό σημείο για την ελληνική κοινότητα, είπε. “Δεν μας έδωσαν επίσημο λόγο για το κλείσιμο, δεν γνωρίζουμε τίποτα. Είναι όλα τα μέρη του κτιρίου επισφαλή ή μόνο μερικά; Πρέπει αυτοί οι γονείς να ψάχνουν για άλλο σχολείο εάν αυτό είναι ένα μακροπρόθεσμο πρόβλημα;”

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ