ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΔΙΑΦΟΡΑ

Η Αθηναΐς Νεγκα αποδομεί τον Ελον Μασκ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε διαδικτυακή της παρέμβαση η Αθηναΐς Νεγκα σχολιάζει τις αλλαγές στο twitter που εχει επιφέρει ο Ελον Μασκ λέγοντας: 

Δεν εχω δει πιο ηλίθιο χουντικό σήμα από το νεο X του twitter. Πρέπει να είσαι πολύ κομπλεξικός για να αντικαταστήσεις ένα μπλε πουλάκι, με αυτό το μαύρο φασιστικό πράγμα

https://twitter.com/athinaisnega/status/1686256127741186048?s=61&t=69qM24fvfz5o3nkoW_wjtw ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις