Η ακρίβεια καλπάζει κι αυτό δεν μπορούν να το αμφισβητήσουν ούτε οι αρμόδιοι υπουργοί της Κυβέρνησης πλέον.
Γράφει ο Νίκος Τσιαμτσίκας
Και πως να το κάνουν όταν έχουν απέναντί τους τους καταναλωτές που δίνουν μάχες στα ράφια των Σούπερ Μάρκετ για το φθηνότερο προϊόν, την καλύτερη προσφορά.
Οι προσφορές φαντάζουν πλέον ως η μόνη λύση για φθηνότερο καλάθι, ωστόσο η ζημιά έχει γίνει καθώς οι ποσότητες των αγαθών που προμηθεύονται οι Έλληνες καταναλωτές είναι πλέον σημαντικά μικρότερες.
Θα επιβιώσουν τα νοικοκυριά με την απληστία στον πληθωρισμό τροφίμων που κινείται κοντά στο 30% και με τις τιμές των τροφίμων ν’ αλλάζουν προς τα πάνω μέρα με την ημέρα;
Το λιανεμπόριο πάντως φαίνεται ν’ αδιαφορεί για τον ανταγωνισμό, επιδιώκοντας συνεχώς μεγαλύτερους τζίρους, κάτι που θα πρέπει να το δει ξανά σοβαρά η Επιτροπή Ανταγωνισμού, αφού οι καιροί είναι πονηροί.