Έπεσαν στο λιμάνι του Πειραιά 2 ναύτες απο πλοίο που ήταν δεμένο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μία μάλλον παράξενη ιστορία εκτυλίχθηκε το πρωί στο Λιμάνι του Πειραιά!

Υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες δύο μέλη του πληρώματος του επιβατικού/οχηματαγωγού SPEEDRUNNER JET που να τονίσουμε ήταν δεμένο (!) στον Πειραιά, βρέθηκαν αίφνης μέσα στην θάλασσα. Το επικίνδυνο συμβάν σόκαρε τους συναδέλφους τους, οι οποίοι άμεσα κινητοποιήθηκαν, όπως και οι αρμόδιες αρχές (λιμεναρχείο, αστυνομία) και με την βοήθεια αρκετών ακόμη που έσπευσαν ανέσυραν από τα νερά τους δύο ναύτες.

Αμφότεροι μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νίκαιας για τις απαραίτητες εξετάσεις. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η κατάσταση της υγείας τους -όπως αναφέρεται- δεν διατρέχει κίνδυνο, ωστόσο θα υπάρξουν και νεότερες ανακοινώσεις για το περίεργο αυτό περιστατικό.

Το παράξενο συμβάν με τους δύο ναύτες να βρίσκονται ξαφνικά από το δεμένο (!) πλοίο στην θάλασσα στο Λιμάνι του Πειραιά κινητοποίησε τις αρχές. Ήδη η εισαγγελία Πειραιά διέταξε την σύλληψη του πλοίαρχου, του ύπαρχου και του λοστρόμου του ταχύπλοου καταμαράν speed runner jet. Θυμίζουμε το πρωί υπήρε υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες πτώση δύο ναυτικών στο λιμάνι του Πειραιά ενώ εκτελούσαν εργασίες καθαρισμού.

Στο μεταξύ, οι αντιδράσεις είναι αλυσιδωτές. Την πλήρη διερεύνηση του περιστατικού και την λήψη άμεσων μέτρων ασφαλείας σε όλα τα Μέσα ακτοπλοΐας ζητούν με κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων. Τα σωματεία αναφέρουν συγκεκριμενα ότι οι δύο ναυτεργάτες πραγματοποιήσουν εργασίες καθαρισμού με μάνικα νερού στην αριστερή πλευρά του πλοίου, στον χώρο που βρίσκονται οι σωσίβιοι λέμβοι (βαρελάκια), χωρίς κανένα μέτρο προστασίας (ζώνες ασφαλείας, σκαλωσιές, κράνη κ.ά.).

Την διερεύνση δε του συμβάντος ζητεί και η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού ΠΕΝΕΝ, λέγοντας ότι σύμφωνα με όσα προκύπτουν ως πρώτες εκτιμήσεις, «οι εργασίες γίνονταν στον εξωτερικό χώρο του πλοίου που απαγορεύεται χωρίς να τους έχουν παρασχεθεί τα μέσα ασφαλείας και προστασίας. Η οποιαδήποτε εκτέλεση εργασίας που απαγορεύεται από τη νομοθεσία και η μη εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας αποτελούν θανάσιμο κίνδυνο για τους Ναυτεργάτες και οι ευθύνες εταιριών – ΥΕΝ – Λιμενικών Αρχών, είναι τεράστιες».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ