ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΔΙΑΦΟΡΑ

Ελεγκτής του υπουργείου Μεταφορών, ζητούσε 5.000 ευρώ για να κάνει τα «στραβά μάτια» σε παραβάσεις

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Πιάστηκε στα πράσα μιζαδόρος ελεγκτής του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος ζητούσε 5.000 ευρώ από ιδιοκτήτη ΚΤΕΟ για να κάνει τα στραβά μάτια.

Ο υπάλληλος του υπουργείου πρότεινε στον επιχειρηματία να παραβλέψει -με το αζημίωτο φυσικά- πιθανές παραβάσεις σε οχήματα που θα ελέγχονταν μέσω της συνδεόμενης με το υπουργείο σχετικής ηλεκτρονικής εφαρμογής.

Ο ιδιοκτήτης ΚΤΕΟ κατήγγειλε το περιστατικό στην αστυνομία και ακολουθώντας τις οδηγίες τους, προγραμμάτισε τη συνάντηση το βράδυ της Τρίτης στη Χαλκίδα, όπου γινόταν η παραλαβή του ποσού.

Τα χρήματα ήταν προσημειωμένα και μετά την παραλαβή, οι αστυνομικοί προχώρησαν σε δύο συλλήψεις.

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία και οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Χαλκίδας. ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις