ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΔΙΑΦΟΡΑ

Ληστεία και απαγωγή με απειλή όπλου στο Μετρό της Αθήνας

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

28 Σεπτεμβρίου στις 23:20 το βράδυ 4 άτομα λήστεψαν ζευγάρι με την απειλή όπλου στην αποβάθρα του μετρό στο Μοναστηρακι.
Αφού αφαίρεσαν το κολιέ της συζύγου του και την τσάντα απήγαγαν τον σύζυγο μέχρι τον επόμενο σταθμό του Συντάγματος.
Στο κεντρο της Αθήνας δηλαδή!!
Φυσικά δεν συνελήφθει κανείς.
Ούτε ακούστηκε ΤΙΠΟΤΑ.
Η αστυνομία εικάζει ότι δεν ήταν αληθινό το όπλο. ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις