Ο κόσμος αδυνατεί να αγοράσει 2 τυλιχτά με γύρο για να χορτάσει

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Είδος πολυτελείας το αγαπημένο fast food των Έλληνων, του οποίου η τιμή το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει πάρει την ανιούσα… Η ακρίβεια δεν κάνει διακρίσεις με αποτέλεσμα να συμπαρασύρει και το άλλοτε φαγητό των φτωχών, το σουβλάκι!

Η ακρίβεια θερίζει τα ελληνικά νοικοκυριά και οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί δεν φτάνουν ώστε να καλυφθούν τα πάγια έξοδα ενός σπιτιού. Σούπερ μάρκετ και φαγητό απέξω αποτελούν «υπέρβαση» για ένα σπιτικό που παλεύει να καλύψει τις υποχρεώσεις του. Όλα τα προϊόντα έχουν πάρει την ανιούσα και οι καταναλωτές παρακολουθούν με αγωνία τις οικονομικές εξελίξεις. Η ζάχαρη αυξήθηκε 62%, το ελαιόλαδο 42,64%, το αλεύρι και τα δημητριακά 41%, το γάλα 37,14%, τα φρούτα 30,55%, το ψωμί 32,56%, το αρνί και το κατσίκι 30%, το χοιρινό 28,88% και το μοσχάρι 28,71%, με αποτέλεσμα ένα τυλιχτό σουβλάκι να φτάνει τα 3,5 ευρώ στην Αθήνα και τα 4-5 ευρώ στα νησιά. Μάλιστα, οι τιμές αναμένοντα σύντομα να αυξηθούν περαιτέρω! Είναι δε τόσο μεγάλη η διαφορά στην τιμή που οι καταναλωτές πλέον αγοράζουν ένα τυλιχτό καθώς τα χρήματα δεν τους φτάνουν για δεύτερο! «Ζούμε μια αναστάτωση από την αρχή του πολέμου. Η ενέργεια έχει διπλασιαστεί, πληρώνουμε διπλούς λογαριασμούς, τα ενοίκια έχουν μεγαλώσει. Δυστυχώς, πλέον δεν ξέρουμε μέρα με τη μέρα τι τιμή θα αντιμετωπίσουμε στα προϊόντα που αγοράζουμε. Πριν από τον πόλεμο ήξερες μια εβδομάδα πριν πού θα πάει η τιμή, προσαρμοζόσουν. Τώρα με τη μέρα αλλάζουν τα τιμολόγια» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των ψητοπωλών Αττικής, Νίκος Αγγελοσούλης. «Προ του πολέμου ήταν 2,50 – 2,60 ευρώ το σουβλάκι στο δικό μου ψητοπωλείο. Αυτή τη στιγμή έχει 3 ευρώ για την παραλαβή από το κατάστημα, 3,30 για ντελίβερι. Είναι μια αναμενόμενη αύξηση. Προσπαθούσε να κρατήσουμε εκεί την τιμή, νομίζω πως θα αργήσει να πάει παραπάνω. Δεν υπάρχει μείωση της πελατείας, υπάρχει μείωση στην κατανάλωση. Ο λόγος είναι πως αδυνατεί ο κόσμος να αγοράσει 2 τυλιχτά με γύρο. Αγοράζει ένα σουβλάκι και ένα καλαμάκι. Και εμείς προσπαθούσε να προσαρμοστούμε σε αυτό» συμπληρώνει με νόημα. Όπως σημειώνει ο επιχειρηματίας: «Ότι και να γίνει το σουβλάκι θα παραμείνει το πιο φθηνό έδεσμα. Ακόμα θα ανεβεί το κρέας, οι πατάτες έχουν ανέβει, η μαναβική με τις καταστροφές έχει ανέβει. Στο δικό μου κατάστημα προβλέπω μέχρι τα Χριστούγεννα να μην ανέβουν οι τιμές όση αύξηση και να πάρουν τα τιμολόγια».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ