Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου, 2024

Σε ποιους εγείρει ανησυχία το βέτο της Γερμανίας για πώληση του Eurofighter στην Τουρκία

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Eric Trappier, ανώτατο στέλεχος της γαλλικής εταιρείας κατασκευής μαχητικών αεροσκαφών Dassault Aviation, αντέδρασε στο βέτο της Γερμανίας για την πώληση μαχητικών αεροσκαφών Eurofighter στην Τουρκία και τη Σαουδική Αραβία.

Ανέφερε ότι το γερμανικό βέτο τον ανησυχεί για τις πωλήσεις του πολεμικού αεροπλάνου που θα βρίσκεται στο επίκεντρο της SCAF, το οποίο ορίζεται ως το σύστημα αερομαχίας του μέλλοντος, το οποίο αναμένεται να αντικαταστήσει τα Eurofighter και Rafale το 2040.

Ο Γάλλος Διευθύνων Σύμβουλος δήλωσε ότι η απόρριψη εξαγωγών προς τη Σαουδική Αραβία και την Τουρκία εγείρει θέμα εγγύησης για την εξαγωγή πολεμικών αεροσκαφών SCAF και τόνισε ότι το έφερε στην ημερήσια διάταξη.

«Μου λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Όταν κοιτάζω τι συμβαίνει σήμερα, βλέπω ότι αυτοί που προηγουμένως έλεγαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα εξαγωγής για το Eurofighter δημιουργούν προβλήματα», είπε το αφεντικό της Dassault, προσθέτοντας: “Ανησυχώ για αυτό το θέμα των εξαγωγών» είπε.

Υπογραμμίζοντας ότι το 80 τοις εκατό των αμυντικών αγορών στην Ευρώπη δεν γίνονται επί του παρόντος στην Ευρώπη αλλά κυρίως στις ΗΠΑ, ο Trappier δήλωσε ότι οι εξαγωγές είναι πολύ πιο σημαντικές για την οικονομική βιωσιμότητα της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας.

Η Τουρκία αναμένει την έγκριση της Γερμανίας

1 54

Το Βερολίνο έχει παγώσει εδώ και αρκετά χρόνια την παραγγελία του Ριάντ για 48 μαχητικά αεροσκάφη Eurogfighter που κατασκευάζονται από τη Βρετανία, τη Γερμανία και την Ισπανία.

Η Τουρκία θέλει να αγοράσει 40 Eurofighters. Ο υπουργός Άμυνας Γιασάρ Γκιουλέρ, στην ομιλία του στο κοινοβούλιο στα μέσα Νοεμβρίου, είπε: «Η Αγγλία και η Ισπανία είπαν «ναι», τώρα προσπαθούμε να πείσουμε τη Γερμανία».

Η Dassault Aviation ηγείται του προγράμματος που συγκεντρώνει το Παρίσι, το Βερολίνο και τη Μαδρίτη για την ανάπτυξη του μαχητικού αεροσκάφους της SCAF, το οποίο αναμένεται να αντικαταστήσει το Rafale και το Eurofigher έως το 2040.

Σε ένα συνεργατικό έργο, όλες οι χώρες εταίροι πρέπει να εγκρίνουν πριν μια από τις χώρες εταίρους μπορέσει να εξάγει το αεροσκάφος.

Euronews

The Hellenic Information Team

ΔΗΜΟΦΙΛΗ