ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΑΠΟΨΕΙΣ

Τα κυβερνητικά ψεύδη για το μπάζωμα και τους γερανούς

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επειδή δεν τα πιάνω εύκολα.

Είπε προχθές ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ότι το μπάζωμα του χώρου έγινε για να μπορέσουν να δουλέψουν οι γερανοί και να απεγκλωβίσουν  τυχόν τραυματίες.

Βλέπουμε όμως στις φωτογραφίες τους γερανούς κατά την εργασία τους. Δεν διακρίνω κάποιο μπάζωμα, άρα οι γερανοί δούλεψαν χωρίς να εχει μπαζωθει ο χώρος.

Επίσης γερανοί χρησιμοποιήθηκαν όπως φαίνεται στην φωτογραφία και από την πλευρά της εθνικής οδού όπου φαίνεται ότι έχει απομακρυνθεί η εμπορική αμαξοστοιχία χωρίς να εχει μπαζωθει ο χώρος.

Μια βδομάδα μετά το ατύχημα είχαν απομακρυνθεί  τα τρένα και ξεκίνησαν οι εργασίες του μπαζώματος. Βλέπουμε τους σωρούς χώματος και τους εκσκαφεις να το απλώνουν.

Στην τέταρτη εικόνα μπορείτε να δήτε πως είναι ο χώρος έναν χρόνο μετά. Σαν ένα τεράστιο πάρκινγκ.

Πιθανόν να μην τα ξέρω καλά τα γεγονότα και να είναι άλλη η σειρά τους.