Γιατί τέτοια πρεμούρα με την Θεσσαλονίκη ο Μητσοτάκης;
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Ο Μητσοτάκης «πετάχτηκε» μεχρι την Θεσσαλονίκη, λένε, μόνο για ένα λογύδριο! Σάμπως κι έχουν δίκαιο οι μεταδόσεις δημοσκοπήσεων που τον παρουσιάζουν, εκεί, δεύτερο κόμμα.
Παλι φωτιες και ανταρες θα εχουμε;Ρε γαμημενοι Αθηνεζοι,γιατί τον αφηνετε να φυγει;