Τουρκικά αυτοκίνητα και αεροσκάφη δεν έχουν τουρκικούς κινητήρες- αυτό αποκρύπτεται από τα ΜΜΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχουν περάσει σχεδόν 13 χρόνια από τότε που ο πρώην Αμερικανός διπλωμάτης Μάθιου Μπράιζα εγκατέλειψε την καριέρα του στο Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ

Ζει στην Κωνσταντινούπολη με την Τουρκάλα σύζυγό του , Ζεϊνό Μπαράν , και είναι ιδιοκτήτης μιας εταιρείας συμβούλων για μεγάλες ενεργειακές εταιρείες. Για ένα διάστημα, ο Μπράιζα διαχειριζόταν επίσης το γραφείο της Ballard Partners στην Κωνσταντινούπολη, μιας εταιρείας που πλήρωνε σημαντικά ποσά για να χειρίζεται τις προσπάθειες άσκησης πίεσης από την Τουρκία στην Ουάσινγκτον

Η δήλωση του Υπουργού Εξωτερικών Χακάν Φιντάν στις ΗΠΑ , ότι «η KAAN δεν μπορεί να ξεκινήσει την παραγωγή μέχρι το Κογκρέσο των ΗΠΑ να εγκρίνει την άδεια κινητήρα», έπληξε τη χώρα σαν βόμβα.

Το γεγονός ότι ο κινητήρας του αεροσκάφους KAAN, που διαφημίζεται ως εγχώριος και εθνικός, προέρχεται από τις ΗΠΑ, πυροδότησε διαμάχη.

Ο Ερντογάν ρωτήθηκε για αυτό το θέμα δύο φορές απευθείας στη δεξίωση για το νέο νομοθετικό έτος, αλλά παρέμεινε σιωπηλός.

Με αυτή τη στάση του Ερντογάν, το KAAN έμεινε χωρίς μηχανή και χωρίς απάντηση

«Όπως το ‘τουρκικό’ αυτοκίνητο TOGG δεν έχει τουρκικό κινητήρα έτσι και το ‘τουρκικό’ αεροσκάφος KAAN»

Εφόσον θίξατε το θέμα εδώ, θα ήθελα να ρωτήσω αν παρακολουθείτε την πρόσφατη διαμάχη γύρω από το πρώτο εγχώριας παραγωγής μαχητικό αεροσκάφος της Τουρκίας, το KAAN.

 Αυτό είναι ένα παράδειγμα που ευθυγραμμίζεται με το ίδιο το επιχείρημά σας.

Όσοι παρακολουθούν στενά το θέμα, όπως εγώ, γνώριζαν ότι όπως οι κινητήρες του TOGG, που διατίθεται στην αγορά ως «τουρκικό αυτοκίνητο», παράγονται από τη γερμανική Bosch, έτσι και οι κινητήρες του KAAN θα κατασκευάζονταν στις ΗΠΑ.

Ωστόσο, επειδή αυτές οι κρίσιμες λεπτομέρειες αποκρύφθηκαν από τα ελεγχόμενα μέσα ενημέρωσης, η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού πίστευε ότι η Τουρκία παρήγαγε επίσης κινητήρες μαχητικών αεροσκαφών.

Δηλαδή, μέχρι που ο Υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν επιβεβαίωσε αυτό το γεγονός μπροστά σε κάμερες στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Ερντογάν. Ποιες είναι οι σκέψεις σας για αυτή τη διαμάχη;

Απάντηση Μάθιου Μπράιζα

Τώρα… η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν μόνο λίγες χώρες στον κόσμο ικανές να παράγουν κινητήρες τζετ πέμπτης γενιάς. Ενώ αυτή είναι η αλήθεια, με εξέπληξε αρκετά όταν άκουσα τους Τούρκους να λένε:

«Όχι, όχι, τους παράγουμε μόνοι μας».

Αλλά όταν είδα την επιμονή τους σε αυτό το θέμα, σκέφτηκα: «Ίσως είμαι απλώς πολύ αδαής και έχασα τις τελευταίες εξελίξεις».

ajeqwhr0qw9j0 qwe5tr33


Η «ειρήνη που επιτυγχάνεται μέσω της βίας» είναι η σωστή μέθοδος κατά τη γνώμη μου

 Επομένως, κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει τίποτα να αμφισβητηθεί εδώ. Με άλλα λόγια, ουσιαστικά απλώς δηλώνουμε το προφανές. Δεν ξέρω γιατί ο Υπουργός Εξωτερικών Φιντάν το ανέφερε αυτό, ούτε γνωρίζω τις διαμάχες των φατριών εντός της κυβέρνησης. Αλλά ως κάποιος που κατείχε ανώτερες θέσεις στην αμερικανική γραφειοκρατία για μεγάλο χρονικό διάστημα, ξέρω ότι οι άνθρωποι σε αυτές τις θέσεις μερικές φορές το βρίσκουν ωφέλιμο να λένε πράγματα που άλλοι στην κυβέρνηση «πιστεύουν ότι δεν πρέπει να ειπωθούν». Και μπορεί να θυμώσετε με τα λόγια τους, αλλά μερικές φορές, στη διπλωματία, ορισμένες διαδικασίες πρέπει να προχωρήσουν, ορισμένα πράγματα πρέπει να διευκρινιστούν.

«Όλοι πρέπει να γνωρίζουν ότι ο μύθος ότι η Τουρκία θα παράγει τον δικό της κινητήρα μαχητικού αεροσκάφους είναι ψευδής».

«Θα χρειαστούν δεκαετίες για να αναπτύξει η Τουρκία έναν κινητήρα μαχητικού αεροσκάφους πέμπτης γενιάς».

T24

ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ  – Echedoros.blog

  1. Και γαμω τις ειδησεις.Δηλαδη,πιστευατε οτι χωρες,οπως η Τουρκια,παλια η Βραζιλια,η Πολωνια κλπ στα αυτοκινητα που εφτιαχναν,κατασκευαζαν κινητηρες;’Η τα καθε λογης αεροσκαφη εχουν το καθενα δικης του κατασκευης;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ