ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΔΙΕΘΝΗ

Το Υπουργείο Άμυνας του Κουβέιτ προειδοποίησε τους κατοίκους του για πιθανή διαρροή ραδιενέργειας εν μέσω γεγονότων στη Μέση Ανατολή

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Όλα δείχνουν παρατεταμένο χάος…

Σήμερα το πρωί, το Υπουργείο Άμυνας του Κουβέιτ προειδοποίησε τους κατοίκους του για πιθανή διαρροή ραδιενέργειας εν μέσω γεγονότων στη Μέση Ανατολή. Αυτό φαίνεται να επιβεβαιώνει τη θεωρία σχετικά με το γιατί οι αμερικανικές ειδικές δυνάμεις αναπτύσσονται στην περιοχή.
Παρεμπιπτόντως, το Υπουργείο Εσωτερικών του Μπαχρέιν προτρέπει τους πολίτες να προετοιμαστούν για κατάσταση έκτακτης ανάγκης γεμίζοντας τις δεξαμενές βενζίνης τους και φορτίζοντας τα τηλέφωνά τους.

IMG 3729

Η μεγαλύτερη διαρροή στην ιστορία της Μοσάντ: 14 gigabytes εμπιστευτικών εγγράφων που ανήκουν στον πρώην διευθυντή της Μοσάντ, Ταμίρ Πάρντο

Οι ιρακινές αρχές εξουσιοδότησαν τον στρατό να χρησιμοποιήσει όλα τα απαραίτητα μέσα για να αποκρούσει επιθέσεις κατά της πολιτοφυλακής Χασντ αλ-Σαάμπι και στρατιωτικών εγκαταστάσεων. Αυτό δήλωσε ο εκπρόσωπος του Αρχιστράτηγου, Σαμπάχ αλ-Νααμάν, μετά από συνεδρίαση του Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας.
Η Βαγδάτη εξήγησε την απόφαση επικαλούμενη την αυξημένη συχνότητα των επιθέσεων, την οποία θεωρεί παραβίαση της κυριαρχίας. Ο στρατός έχει εξουσιοδότηση να αντιδρά σε αεροπορικές επιθέσεις —αεροσκάφη, πυραύλους και drones— ως μέρος της αυτοάμυνας.

Ο Sullivan δήλωσε: «…οι διαπραγματευτές μας απλώς δεν κατάλαβαν την αξία αυτού που τους προσέφεραν οι Ιρανοί».

Ξετρύπωσε και ο Μπλίνκεν ο οποίος ισχυρίστηκε πως «όλοι στη Μέση Ανατολή κάνουν λάθος». Κάποιος να τον ρωτήσει επιτελούς για το δούλεμα που μας έριξε με τα όπλα που υποτίθεται ότι θα μας έκανε δώρο…

Οι ΗΠΑ συζητούν την κατάληψη του νησιού Kharg του Ιράν

Οι αξιωματούχοι πιστεύουν ότι οι χερσαίες δυνάμεις πιθανότατα θα είναι σε θέση να καταλάβουν γρήγορα το νησί, αλλά μπορεί να χρειαστεί να αντέξουν συνεχείς επιθέσεις από ιρανικά drones και πυραύλους όσο παραμένουν εκεί, σύμφωνα με την Washington Post.

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ακύρωσε τη συνάντησή του στη Σαουδική Αραβία.

Όλα αυτά, σήμερα ημέρα Τετάρτη, την Χρήση επέτειο της Εθνεγερσίας…

ΥΓ: Πλέον όλοι παραδέχονται ότι οι κερδοσκόποι έβγαλαν δισεκατομμύρια μέσα σε 56 λεπτά, κανένας όμως δεν τους κατονομάζει…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *