Ευχαριστώ την μεγάλη Κυρία του ΕΣΥ την κα Μαριάννα Λάτση για την απίστευτη γενναιοδωρία της,
που έδωσε στο ΠΓΝΡ στην Πάτρα αυτή την υπέροχη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς «Νίκος Κούρκουλος».
Η ομορφότερη και καλύτερη σε όλη την Ελλάδα, εγκαίνια στις αρχές του 2027. Παράλληλα με κρατικούς πόρους του ΤΑΑ ολοκληρώνουμε εντός του θέρους την πλήρη ανακαίνιση των παλαιών ΤΕΠ των 1200 τμ και παράλληλα ολοκληρώνουμε και την κατασκευή της επέκτασης του με επιπλέον 1200 τμ σε νέο κτίριο.
Δηλαδή διπλασιάζουμε τα ΤΕΠ στο Ρίο, προσθέτουμε άλλα 52 κρεβάτια στην παθολογική κλινική του και εξαφανίζουμε τα ράντζα που ταλαιπωρούν τους ασθενείς μας εκεί εδώ και πολλά χρόνια.
Η επίσκεψη μου στο Ρίο σήμερα πήγε υπέροχα.
