Θ. Μαυρίδης: Fake News από υπόκοσμο ότι πήραμε λεφτά από το πρόγραμμα μένουμε σπίτι
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Τεράστιες πλέον οι ευθύνες του κυρίου Πέτσα και της κυβέρνησης που αφήνουν δύστυχους ανθρώπους έρμαια των φέικ news και δεν δίνουν στη δημοσιότητα ποιοί επιτέλους πήραν τα 20 εκατομμύρια €. Αφού όλοι διαψεύδουν ότι πήραν λεφτά, εντέλει που πήγαν τα 20 εκατομμύρια € κύριε Πέτσα; Σε ποιες τσέπες κατέληξαν;
https://twitter.com/blonde070121/status/1273282839556042752?s=21 Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις