Η ΕΣΗΕΑ ίσως θα πρέπει να κάνει κάτι γι’ αυτό.
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Και δεν εννοούμε φυσικά να καταδικάσει τις άλλες χώρες που είναι στις πρώτες θέσεις. Να κοιτάξει μήπως ανέβουμε κι εμείς καμιά θέση. Εάν δεν το κάνει το συνδικαλιστικό όργανο των δημοσιογράφων, ποιος θα το κάνει; Ο κάθε βαρόνος που άνοιξε εφημερίδα για να ξεπλένει χρήμα;
