ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Όταν το κυβερνητικό ταμείο είναι μείον… όλοι ξέρουμε ποιος πληρώνει

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αγωνιωδώς ψάχνει να βρει λεφτά το Μαξίμου. Βλέπετε, το ταμείο είναι άδειο και έχει ανοιχτές υποχρεώσεις οπότε πρέπει να βρει μετρητά. Και όπως όλες οι κυβερνήσεις, ακολουθεί την πεπατημένη και ο Μητσοτάκnς. Ποια είναι αυτή;

Οι οφειλέτες στην Εφορία και στα ασφαλιστικά ταμεία.

Και πρώτα στη σειρά είναι τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις που χρωστάνε 3 δισ. ευρώ από όταν ξέσπασε ο κορονοϊός, τον Μάρτιο. Η ρύθμιση προβλέπει να πληρώσουν τις οφειλές τους από τον Ιανουάριο του 2021 σε 12 άτοκες ή σε 24 χαμηλότοκες δόσεις.

Δηλαδή, να πληρώσουν κι από πάνω την πανδημία!

Η δόση, κύριε πρωθυπουργέ, θα πρέπει να είναι ανάλογη με το εισόδημα που έχει σήμερα το νοικοκυριό και να μη λειτουργεί η κυβέρνηση ως τοκογλύφος.

«ΤΟ ΠΑΡΟΝ της Κυριακής» ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *