ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Οι αμερικάνοι τα τσέπωσαν επειδή η Novartis λάδωνε έλληνες, αλλά η κυβέρνηση διερευνά την δυνατότητα να ζητήσει αποζημίωση!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

50e14103 e57f 44a0 8d41 9da4645de380

Εντάξει, είστε όλοι αθώοι. Κανένας δεν τα πήρε. Η δήλωση αυτή το αποδεικνύει. Συγχαρητήρια.

ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *