ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Novartis: Μάντεψε ραγιά ποιος πληρώνει. Κάθε ευρώ από αυτή τη λίστα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Νέο πρόστιμο μαμούθ για την πολυεθνική, αυτή τη φορά για τις τακτικές που ακολουθούσε με τους γιατρούς. Μα εδώ τα κανάλια και οι διεφθαρμένοι πολιτικοί μας έλεγαν ότι το προηγούμενο πρόστιμο που έφαγε ήταν για τους διεφθαρμένους γιατρός. Και όχι για πολιτικούς και κρατικούς αξιωματούχους. Άρα αυτό το πρόστιμο που είναι ακόμα μεγαλύτερο γιατί το έφαγε; Ξαναλάδωσε τόσους γιατρούς την περασμένη εβδομάδα; Όχι. Διότι το πρώτο πρόστιμο αφορούσε ακριβώς τον εκμαυλισμό της ελληνικής κυβέρνησης. Όχι την Σούλα την καθαρίστρια και τον Μπάμπη τον οδοντίατρο.

eeafb8f0 1bf3 479e a32a f575889571cf

ΠΗΓΗ ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *