ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Κρούσμα κορoνοϊού στην ομάδα της Ξάνθης!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κρούσμα κορoνοϊού προέκυψε στην ομάδα της Ξάνθης! Μετά τον σχετικό έλεγχο που έγινε την Πέμπτη στα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος, ένα από τα δείγματα βγήκε θετικό.

Όπως προβλέπεται, ειδοποιήθηκε άμεσα ο ΕΟΔΥ, ενώ σύμφωνα με το επικαιροποιημένο υγειονομικό πρωτόκολλο, η ομάδα θα μπει σε απομόνωση για 48 ώρες (εφόσον πρόκειται για ποδοσφαιριστή).

Κατόπιν τούτου (και εν αναμονή των αποτελεσμάτων από τα νέα τεστ που θα γίνουν στα μέλη της ομάδας απόψε και την Κυριακή) βρίσκεται «στον αέρα» το παιχνίδι των Θρακιωτών με τη Λαμία για τα πλέι-άουτ, το οποίο ήταν προγραμματισμένο για το Σάββατο (19:30) και πλέον η τύχη του θα αποφασιστεί από τη Super League.
πηγή: sport-fm.gr ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *