ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Δικαστίνες το έχουν ρίξει στο ποτό… Που να τους τύχει και κανένα Noor1!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Είναι αλήθεια ότι:
-Eισαγγελέας, που υπηρετεί σε πολύ μεγάλη Εισαγγελία της χώρας, πήγαινε στο γραφείο της με τη βότκα… κρυμένη στο σακκάκι;
– Kαι πρωτοδίκης, που υπηρετούσε σε πολύ νευραλγικό πόστο,  έστελνε καθημερινά τη γραμματέα της, να της ψωνίσει… νταμιτζάνα κρασί, για το ψυγειάκι του γραφείου της;
Kαι οι τοίχοι έχουν… αυτιά!
Ημαρτον….

ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *