Η ρουκέτα που έριξαν οι αντάρτισσες βρήκε στόχο τους Τούρκους εισβολείς

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Σε ανακοίνωση των Κούρδων ανταρτών οπως διαβάζουμε στα tourkikanea.gr
αναφέρεται ότι “Δυνάμεις μας των YJA Star στις 16:40 της 16ης Μαΐου πραγματοποίησαν δράση κατά των εισβολέων που βρισκόταν στον λόφο Αζάντ στην περιοχή της Μετίνα. Στόχος ήταν μία θέση στην οποία ήταν συγκεντρωμένοι οι εισβολείς και εκεί τιμωρήθηκαν δύο εισβολείς ενώ τρεις ακόμη τραυματίστηκαν”
https://twitter.com/servanenefrine/status/1404351491805257728?s=21