ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Νεα τραγωδία: Έφυγε απο τη ζωη βρέφος 52 ημερών

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα αγγελούδι μόλις 52 ημερών που νοσούσε με κορωνοϊό και νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης “Ιπποκράτειο“ έφυγε απο τη ζωη.

Το νεογέννητο κοριτσάκι νοσηλεύτηκε αρχικά στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων, ομως οταν η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε, διασωληνώθηκε στη ΜΕΘ νεογνών του “Ιπποκράτειου”, όπου και παρέμεινε περίπου για 30 ημέρες, χωρίς δυστυχώς να καταφέρει να κρατηθεί στη ζωή.

Να θυμησουμε πως το πρωι, αλλο ένα βρεφος, 8 μηνών, έφυγε απο τη ζωη στο Λουτρακι, απο άγνωστη αιτία. Συνεχίστε την ανάγνωση. ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις