Έφυγε απο τη ζωη η δημοσιογράφος της ΕΡΤ, Μαρία Σαράφη

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Σε ηλικια μόλις 51 ετων, έφυγε απο τη ζωη η Μαρία Σαράφη, η οποία έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 51 ετών μετά από σύντομη μάχη με τον καρκίνο.
Σε ανακοινωση της η ΕΡΤ-3, αναφέρει για τη Μαρία Σαράφη, που ανήκε στο τμήμα των οικονομικών υπηρεσιών και εμπορικής εκμετάλλευσης, πως την χαρακτήριζε ο δυναμισμός, η ευθύτητα του χαρακτήρα της, το χιούμορ και η άψογη επαγγελματική της συμπεριφορά.
https://youtu.be/7XFaF__ssDA Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις